Nalazite se
Članak
Objavljeno: 13.06.2016. 16:55

Akvizicija 

Microsoft kupuje LinkedIn za 26 milijardi dolara

Profesionalna društvena mreža prelazi u ruke Satye Nadelle i društva iz Redmonda.

Microsoft kupuje LinkedIn za 26 milijardi dolara

Nadella (u sredini) sa svojim novim zaposlenicima,  Jeffom Weinerom i Reidom Hoffmanom.

Moramo priznati da u posljednje vrijeme malo rjeđe posjećujemo "profesionalnu društvenu mrežu" LinkedIn, koja je namijenjena za međusobno povezivanje profesionalaca istih ili srodnih struka, te spajanje onih koji traže poslove s onima koji ih nude.

U međuvremenu se mreža malo razboljela od sličnih dječjih bolesti kao i druge, pa vam LinkedIn može biti jedan od izvora spam poruka i digitalnog oglašavanja, mada to možete jednostavno riješiti ako se malo pozabavite uređivanjem svojeg profila i ako na prihvatite baš svakog tko vam želi ući u krug kontakata, pa ćete mrežu koristiti doista samo za biznis. 

No bez obzira na to što imamo osjećaj da je LinkedIn mrvicu izgubio onu ozbiljnost s kojom je startao, Microsoft očito ne dijeli takvo mišljenje, jer je objavio da kupuje mrežu i to za pomalo nevjerojatnih 26,2 milijarde dolara. 

Prema ugovoru LinkedIn će zadržati vlastiti brand i nezavisnost, a Jeff Weiner će ostati njegov šef (CEO), no odgovarati će naravno šefu Microsofta Satyi Nadelli.

U Microsoftovom priopćenju se također navodi da ovu akviziciju podržava i Reid Hoffman, suosnivač, predsjednik upravnog odbora i vlasnik kontrolnog paketa dionica LinkedIna, a transakcija bi trebala biti dovršena tijekom ove kalendarske godine.

Mada LinkedIn nije direktna konkurencija klasičnim društvenim mrežama poput Facebooka i Twittera, Microsoftu bi ovo mogao biti jako dobar posao, jer će dobiti čak 433 milijuna njegovih članova.

Drugim riječima, Microsoft je za  svakog korisnika LinkedIna platio oko 60,5 dolara ili 406 kn.

Pored toga, ovo je još jedan pokazatelj da Microsoft pod upravom Nadelle više ne baca sve karte na Windowse, već želi čim više smanjiti ovisnost o njima, te se posvetiti drugim tržištima i biznisima, poput servisa u oblaku. 

Izvor: Microsoft

Vezani sadržaji
Komentari

Učitavam komentare ...

Učitavam













       

*/-->