Asseco SEE
UniCredit usluge na tabletima
Asseco SEE predstavio rješenje za bankarstvo nove generacije preko tableta, dostupno u šest zemalja s UniCredit uslugama.
Asseco SEE, kompanija koja pruža bankovna rješenja krajnjim korisnicima, 7. travnja je u Beču predstavila rješenje za bankarstvo nove generacije preko tableta dostupno u šest zemalja s UniCredit uslugama (Srbija, Slovenija, Bugarska, Češka, Rumunjska i Slovačka). Aplikacije za iPad i Android tablete su dostupne za download preko iTunesa ili Google Playa. Nova usluga nudi potpuno drugačije i bolje iskustvo za klijente kojima je potrebna aplikacija prilagođena za veći ekran na tabletu.
Korisnici u Središnjoj i Istočnoj Europi kod kuće sve češće koriste tablet umjesto računala i zbog toga im je UniCredit grupacija ponudila prilagođenu i modernu aplikaciju preko koje mogu pristupiti internet bankarstvu iz udobnosti svoga doma. Nova aplikacija za tablet će, baš kao i aplikacije za iOS i Android pametne telefone, dobiti nove nadogradnje i funkcionalnosti u skladu s tehničkim karakteristikama uređaja s kojeg joj se pristupa. Buduće će funkcionalnosti uključivati i upravljanje financijskim sredstvima, usluge za geo-lociranje, i plaćanje preko barkodova.
Asseco SEE (South-East Europe) i UniCredit CEE (Central-East Europe) imaju uspješno i dugotrajno partnerstvo na područjima mobilnih inovacija i sigurnosti. Asseco SEE je odgovoran za isporuku aplikacija za mobilno i tablet bankarstvo za 11 UniCredit zemalja u CEE regiji, a većinom njih upravlja UniCredit grupacija za poslovna integrirana rješenja u Beču. Assecu SEE je pripao razvoj i isporuka aplikacije za tablet na najvišoj mogućoj razini, koja će izdvojiti poslovanje UniCredit CEE na digitalnom bankarskom tržištu.
Tablet aplikacija je dizajnirana da ide ukorak s brzinom kojom se razvijaju online servisi te da djeluje u skladu s očekivanjima koja korisnici imaju prema iskustvu u digitalnom bankarstvu.
UniCredit CEE aplikacija za pametne telefone je dala stabilnu osnovu i okvir za razvoj aplikacije za tablet. Pretraživanje proizvoda i usluga je sada olakšano jer su dugački i "glomazni" meniji zamijenjeni gestama poredanim u m-plane, UniCreditov inovativni pristup navigaciji na aplikaciji za digitalno bankarstvo. Nakon što nekoliko puta koriste aplikaciju, korisnici zapamte kako njome upravljati te im treba puno manje vremena da pronađu željenu uslugu na pametnom telefonu ili tabletu. S ovakvom „memorijom u prstu“ oni vrlo lako ponove naučene radnje na aplikaciji bez naknadnog razmišljanja gdje se što nalazi. Primjerice, sve se transakcije mogu izvršiti u odjeljku za plaćanje, posebnom interaktivnom alatu, zbog kojeg više nema kompliciranog bankarstva te unošenja velikog broja podataka.
Snažna tehnologija, napredno razvojno okruženje (advanced front-end development framework), te stalna uključenost kvalificiranih UX dizajnera i mobilnih developera osigurava da konačan proizvod ispunjava sve potrebe modernog korisnika.
Izvor: IT Biz Crunch
PR
Učitavam komentare ...