Nema zarade?
YouTube ne zarađuje ni s milijardom korisnika
Analitičari tvrde da YouTube nimalo ne doprinosi Googleovoj zaradi.

Prema pisanju Wall Street Journala, najpoznatiji svjetski servis za razmjenu video sadržaja YouTube ne zarađuje novac svojem vlasniku (Googleu), usprkos podacima o milijardi korisnika i spotovima poput Gangnam Stylea koji su gledani više od dvije milijarde puta. Mada je YouTube još 2007. godine ponudio autorima najgledanijih filmova i kanala da postanu njegovi partneri i dobivaju dio zarade od reklama koje se pojavljuju pokraj njihovih videa, čime se povećao i broj oglašivača, WSJ tvrdi da to nije donijelo direktnu korist Googleovoj akviziciji.
Troškovi za održavanje čitave ogromne YouTubove mašinerije i servera koji omogućuju upload i reprodukciju svih tih silnih količina videa su veći od zarade, a većina korisnika dolazi na filmove putem direktnih poveznica, a ne posjećivanjem početne stranice YouTubea gdje Google masno naplaćuje "premium" oglase.
Pored toga, prema jednom izvoru kojim raspolaže WSJ, YouTube navodno nema ni dovoljno širok doseg, pa nekih 9 posto korisnika pregledava 85 posto svih sadržaja, što čini servis manje atraktivnim oglašivačima u odnosu na klasičnu televiziju.
Google stoga nastoji obogatiti svoje usluge vezane uz YouTube, pa vjeruje da bi Music Key pretplatnički servis, ciljano oglašavanje i druge ideje i metode mogle dovesti do toga da im ova velika akvizicija napokon počne zarađivati novac.
Izvor: WSJ
Učitavam komentare ...