VIDI.app
VIDI odabrao TOP 50 hrvatskih mobilnih aplikacija za 2025
Po 10. put smo nakon detaljnih testiranja odabrali 50 najboljih domaćih mobilnih aplikacija, a također smo zaronili u aktualne trendove s domaćim developerima
Od predstavljanja prvog iPhonea prošlo je 18 godina, a od samog početka smartphone revolucije, mobilne aplikacije nametnule su se kao nositelji priče koji svake godine nadopunjuju sve naprednije uređaje.
I dok su aplikacije krenule kao mali zabavni softveri, s prolaskom vremena sve su više postale produžetak ili potpuna zamjena različitih servisa i usluga, a taj proces zovemo digitalnom transformacijom. S obzirom na milijune aplikacija prisutnih na trgovinama za Android i iOS uređaje, veći se fokus developera prebacio na utility appove, odnosno izradu aplikacija po narudžbi kao novog oblika komunikacije tvrtke ili usluge.
Top 50 hrvatskih appova
U tom svijetu u kojemu se bore nove korisne aplikacije kojima je glavni zadatak postao rješavanje nekog od problema korisnika, tim iz Vidilaba posljednjih je tjedana nadograđivao bazu kvalitetnih domaćih aplikacija i prema našoj metodologiji instalirao i testirao aplikacije. Pokušali smo pokriti velik dio različitih appova, pa u našem izboru postoje kvalitetne domaće igre, meteorološke, turističke, fitness i druge aplikacije iz mnogih niša.
Brojem korisnika i kvalitetom nametnule su se i loyalty aplikacije, ali i one za mobilno bankarstvo te aplikacije koje pokrivaju druge servise i zbog kojih više ne moramo ustati s kauča kako bismo nešto obavili. Da izbor ne bude previše subjektivan, ponovno smo prije testiranja pokušali shvatiti koji su to trendovi u razvoju aplikacija u svijetu.
Za bolju sliku o tome što je trenutačno u fokusu razvoja aplikacija osim svjetskih trendova, razgovarali smo i s nekoliko developera iz domaćih tvrtki koje se bave razvojem mobilnih aplikacija. S takvom zaokruženom slikom, lakše nam je bilo fokusirati se na ključne aspekte aplikacija na širem popisu i na koncu odabrati onih 50 najboljih. U nastavku donosimo pregled najboljih 50 hrvatskih mobilnih aplikacija i naše iskustvo korištenja.
Radi se o svojevrsnom snapshotu u vremenu, pa naš tradicionalni pregled najboljih aplikacija već godinama pruža uvid u to kako se kreće razvoj kroz vrijeme i koje aplikacije se probijaju prema vrhu.
Na valu svjetskih trendova
Uvijek je bolje nametati trendove nego ih slijediti, ali ako niste na razini da možete postaviti novu zakonitost u razvoju aplikacija, neminovno je da se ipak prate aktualne popularne smjernice u razvoju. Jedna od nezaobilaznih stvari koju su istaknuli i naši sugovornici iz tvrtki Infoart, Lloyds Digital i Extreme IT odnosi se na korištenje AI alata u razvoju, ali i na implementaciju AI elemenata u same aplikacije.
GitHub Copilot, ChatGPT i druge AI aplikacije koriste se kao asistencija u pisanju koda i pomažu u skraćivanju vremena za razvoj aplikacije, ali su i dalje na razini korisnog alata, a ne sveobuhvatne zamjene developera. Jedini bastion koji i dalje nije sklon pretjeranoj uporabi generativnih AI modela je dizajn appova, budući da su u dizajnu bitni jednaki ton kroz cijeli softver i veća kreativna kontrola nad outputom.
Jednako tako, klijenti sve više inzistiraju na ubacivanju AI elemenata unutar aplikacija. Razlog je dvojak. S jedne strane imamo marketinšku moć promoviranja aplikacija koje koriste AI, a s druge strane funkcionalnosti poput chatbota ili personaliziranih preporuka doista imaju vrlo korisnu funkciju i olakšavaju korisnicima i pružateljima usluga bolje korisničko iskustvo s manje resursa. AI funkcionalnosti koriste se za prepoznavanje slika, detekciju lica, klasifikacije teksta i slika, prepoznavanje sentimenta i još niza drugih mogućnosti.
S porastom važnosti mobilnih aplikacija, fokus cyber sigurnosti seli se prema pametnim telefonima. I dok IBM „prijeti“ da će kroz desetak godina kvantno računalo moći razbiti RSA enkripciju, sve dok se to ne dogodi, aplikacije veliku pozornost pridaju aktualnim najboljim praksama korištenja sigurnosnih protokola, enkripcija, a sve je više zahtjeva i da se implementira blockchain tehnologija. Naši sugovornici istaknuli su kako su virtualna i proširena stvarnost dva područja koja mogu ponuditi korisnicima nova uzbudljiva iskustva i podići razinu interakcije.
Primjer korištenja AR-a odavno je Pokemon Go aplikacija u igrama, ali se sve više koristi u beauty niši gdje se primjer nove frizure, šminke ili odjevnog predmeta može aplicirati direktno na korisnika. Još jedan dobar primjer ponudila je aplikacija Google Maps s opcijom Live View s uputama za kretanje preko pogleda na stvarne slike svijeta. Osim tehnoloških trendova, važni su i oni sadržajni, a tu veliku ulogu ima mobilna trgovina.
Kupovina kroz mobilne aplikacije raste nevjerojatnom brzinom i za online trgovine mobile-friendly pristup ili razvoj aplikacije je nužnost potkrijepljena statistikom koja govori da je već u 2021. godini skoro dvije trećine e-commerce prometa stiglo s mobilnih uređaja.Kako se mijenja tehnologija na kojoj konzumiramo aplikacije, tako developeri moraju prihvatiti te promjene, pa porastom preklopnih mobitela raste i potreba da se aplikacije prilagode novom hibridnom formatu koji omogućuje više veličina ekrana u jednom uređaju.
Nešto je drugačija situacija s nosivim uređajima za koje je potrebno razviti potpuno drugačije aplikacije zbog drastične razlike u sposobnostima hardvera i veličini ekrana, no pametni satovi prije svega, a onda i pametne narukvice sve više nalaze svoje mjesto kod korisnika i time nameću potrebu za razvojem aplikacija.
Trendove u razvoju aplikacija predstavili su nam i zanimljivi sugovornici iz industrije, a što uočavaju iz insiderske perspektive prenijeli su nam developeri iz tvrtki Infoart, Lloyds Digital i Extreme IT. Developeri su osim aktualnih trendova dali i uvid u proces razvoja aplikacija unutar svojih tvrtki, pa taj uvelike skraćeni blueprint možete uzeti kao neku početnu točku ako i sami želite krenuti u ovom smjeru.
Lloyds Digital
Jednostavnost i funkcionalnost su najvažniji
Toni Baskijera: Mobile app developer otkriva da se tim oslanja na GitHub Copilot kod čestih problema i ponavljajućih zadataka, a postoji i povećan interes za AI funkcionalnosti u samim aplikacijama
Lloyds Digital labinska je agencija koja razvija mobilne aplikacije i za to je dobila brojne nagrade.
Što u 2025. godini vide kao ključne trendove, predstavio nam je mobile app developer Toni Baskijera. Zanimalo nas je koristi li njihov tim AI alate u produkciji.AI alati su značajno unaprijedili i ubrzali postupak razvoja naših mobilnih aplikacija. AI alat na koji se najviše oslanjamo je GitHub Copilot, koji je idealan za rješavanje čestih problema i ponavljajućih zadataka, za koje unaprijed predlaže rješenja.Osim što se koriste kao alati, elementi AI-ja tražena su funkcionalnost i u samom razvoju, što nam je Toni i potvrdio.
U posljednje vrijeme primijetili smo značajan porast interesa klijenata za ugradnju AI elemenata u aplikacije. To se posebno odnosi na funkcionalnosti poput personaliziranih preporuka i raznih chatbotova. Smatramo da će interes u nadolazećim godinama rasti još više, a funkcionalnosti postajati sve kompleksnije.
Zanimljivo je bilo vidjeti koje trendove u Lloyds Digitalu uočavaju u dizajnu i razvoju korisničkog iskustva.Gotovo svi najnoviji trendovi u dizajnu i korisničkom iskustvu naglašavaju i oslanjaju se na jednostavnost i funkcionalnost. Takvim pristupom korisnici se lakše usmjeravaju na ključne funkcionalnosti, dok je pruženo iskustvo istovremeno ugodno i sofisticirano. Personalizacija također postaje sve važnija, jer omogućava dublju povezanost s korisnicima i bolju prilagodbu aplikacija njihovim potrebama.
Od ostalih trendova Toni Baskijera ponovno se vratio AI opcijama, ali i ukazao na virtualnu i proširenu stvarnost kao tehnologije koje mobilnim korisnicima mogu pružati nova i uzbudljiva iskustva koja podižu interakciju na jednu višu razinu. Na kraju smo od dugogodišnjeg developera dobili kratki uvid iza kulisa razvoja aplikacija, pa evo kako taj proces teče u Lloyds Digitalu:Proces izrade mobilne aplikacije u našem timu je temeljit i dobro strukturiran.
Sve počinje inicijalnom product discovery radionicom s klijentom gdje detaljno analiziramo njihove potrebe, ciljeve i očekivanja. Zajedno s klijentom definiramo ključne funkcionalnosti, ciljanu publiku i metrike uspjeha. Ova faza je kritična jer nam omogućuje da pravilno procijenimo opseg projekta i postavimo realna očekivanja. Nakon što imamo jasnu viziju proizvoda, naši dizajneri preuzimaju glavnu ulogu. Oni kreiraju wireframove, zatim vizualni identitet i konačno detaljne UI/UX specifikacije za svaki ekran aplikacije.
Posebnu pažnju posvećuju konzistentnosti dizajna kroz različite platforme i uređaje, istovremeno poštujući specifične smjernice iOS-a i Androida. Development faza započinje kada imamo odobrene dizajne. Kao React Native developer, radim u bliskoj suradnji s backend developerima kako bismo osigurali optimalnu integraciju. Koristimo agilnu metodologiju s dvotjednim sprintovima, redovitim stand-upovima i sprint reviewima gdje prezentiramo napredak klijentu. QA tim je uključen od samog početka developmenta.
Oni provode rigorozno testiranje na različitim uređajima, operativnim sustavima i verzijama. Testiraju se ne samo funkcionalnosti, već i edge caseovi, performanse i korisničko iskustvo. Svaki bug se dokumentira i prioritizira za rješavanje. Release proces uključuje pripremu svih potrebnih materijala za App Store i Google Play, uključujući screenshotove, opise i marketinške materijale. Prolazimo kroz detaljne checkliste kako bismo osigurali da aplikacija zadovoljava sve uvjete oba storea.
Što se tiče updatea, proces je sličan, ali prilagođen manjem opsegu promjena. Redovito prikupljamo feedback korisnika i analitiku koja nam pomaže u odlučivanju o novim funkcionalnostima. Svaki update prolazi kroz isti rigorozni proces testiranja prije objave, a posebnu pažnju posvećujemo backward kompatibilnosti i migraciji podataka gdje je to potrebno.
Extreme IT
Domaći naručitelji ne traže AI mogućnosti
Vedran Frangeš: COO Extreme IT-a kaže da je AI unaprijedio neke aspekte razvoja mobilnih aplikacija, pri čemu ChatGPT i GitHub Copilot olakšavaju pisanje koda i pronalazak sitnijih grešaka u ranijim fazama razvoja
Zagrebačka developerska tvrtka Extreme IT ima višegodišnje iskustvo u razvoju mobilnih aplikacija i drugog softvera, a viziju mobilnih trendova predstavio nam je COO tvrtke Vedran Frangeš. Od tehnologija koje klijenti zahtijevaju u mobilnim aplikacijama nije zastupljen samo AI.
Osim AI-ja, sve više klijenata traži implementaciju blockchain tehnologije i sve više pažnje posvećuje se sigurnosti. Ovo se odnosi samo za strano tržište, kod domaćih klijenta blockchain tehnologija i sigurnost nisu prioritet sve dok ne dođe do problema, koji su u zadnje vrijeme sve češći.Alati umjetne inteligencije i njena primjena unutar aplikacija ipak se ne može izbjeći ni u Extreme IT-u. Tako se u developmentu koriste neke funkcionalnosti.AI je u našoj tvrtki unaprijedio neke aspekte u razvoju mobilnih aplikacija.
Alati poput GitHub Copilota i ChatGPT-a olakšavaju pisanje koda i pronalazak sitnijih grešaka u ranijim fazama razvoja, no nije još AI toliko razvijen da bi mogao pružiti naprednije solucije i rješavanje kompliciranijih greški i problema u kodu, vrti se sa solucijama uglavnom u krug.
Zanimljivo je što domaći naručitelji i dalje nemaju veliki fokus na AI funkcionalnosti, no neke se opcije ipak traže.Kada radimo razvoj aplikacija za domaće tržište, tu se uglavnom ne traži implementacija AI sustava, osim za chatbotove i olakšavanje pisanja blog članaka, vjerujemo da će se navedeno tijekom par godina promijeniti.
Što se tiče implementacije AI rješenja u projektima za strano tržište, navedena tehnologija se koristi sve više i naprednije. Vedran Frangeš naglasio je kako se u dizajnu aplikacija sve kreće prema minimalizmu.Traži se upotreba jednostavnijih animacija i mikrointerakcija.
Na polju korisničkog iskustva (UX), fokus je uglavnom na personalizaciji i prilagođavanju osobnim potrebama krajnjeg korisnika. U vrlo sažetom obliku proces razvoja aplikacija u Extreme IT-u predstavio je njihov COO.Proces izrade aplikacije u našem timu započinje prvo fazom istraživanja i definiranje zahtjeva klijenata. Nakon prve faze slijedi dizajniranje aplikacije koje obavljaju naši dizajneri u suradnji s klijentom.
Nakon što je dizajn odobren, razvojni tim odluči s kojom tehnologijom krećemo u razvoj i kreće faza programiranja. Svaku aplikaciju testiramo prije faze produkcije tako da je i to jedna od faza kompletnog razvoja aplikacije. Što se tiče UPDATE-a, proces je sličan, samo što se baziramo na specifičnim zahtjevima klijenata ili povratnim informacijama krajnjeg korisnika. Tijekom oba procesa ključna je međusobna komunikacija i koordinacija između programera, dizajnera i projektnog menedžera, čime osiguravamo isporuku kvalitetnog proizvoda.
Infoart
Desktop aplikacija na mobitelu
Infoart je domaća tvrtka koja se bavi razvojem poslovnog softvera i ima jedinstvenu perspektivu prebacivanja kompleksnih BI rješenja u mobilne verzije. O specifičnostima ovakvog razvoja i trendovima koje prepoznaju u developmentu govorili su Goran Vuković, voditelj mobilnog razvoja, i Aleksandar Dukovski, voditelj web razvoja.
Osim trendova, kod kojih su izdvojili sam prijelaz iz desktop aplikacija u cloud i mobilno plaćanje, zanimalo nas je i što poslovni korisnici očekuju od njih kod prijenosa desktop funkcionalnosti poslovnih softvera u mobilne inačice. Korisnici su navikli sve više koristiti mobilne aplikacije za obavljanje raznih poslovnih procesa koji se mogu obaviti u hodu ili van ureda. Tako da je jedno od glavnih pitanja s kojima se susrećemo je li web aplikacija prilagođena za mobilne ekrane i ima li naša desktop aplikacija svoju mobilnu verziju.
Moglo bi se reći da se očekuje da je korisničko iskustvo brže, jednostavnije i lakše u mobilnoj aplikaciji nego što je to slučaj s desktop aplikacijama.
Naše desktop aplikacije su dosta kompleksne i često je izazov prenijeti sve značajke u mobilnu aplikaciju. Pri tome koristimo različite UX metode kako bismo sveli kompleksne procese na to da budu što jednostavniji i lakši krajnjem korisniku. Jedan od takvih primjera je adaptivni dizajn.
Naručitelji zasad od Infoarta nisu tražili integraciju AI značajki, no jasno je da je samo pitanje vremena kada će se i u ovoj niši otvoriti prostor za takve integracije. Za razliku od korisnika, AI alate su developeri prigrlili kao vrijednu asistenciju.Olakšali su procese kao što su pomoć u razvoju i dizajnu aplikacija. U razvoju, IDE-ovi koje koristimo imaju već integrirani AI alat za pomoć pri pisanju koda. Da se razumijemo, nije da je AI u mogućnosti pisati kod, već nam olakšava pisanje „boilerplate“ koda.
Postaje lakše pitati AI nego pretraživati web. Ali svakako takav kod treba biti dobro testiran i provjeren. Dizajneri kod nas još uvijek ne koriste AI alate za dizajn samog sučelja aplikacija jer vole imati potpunu kontrolu prilagodbe sučelja korisniku. Također žele imati unificirani dizajn koji prati brend naše firme kroz sve naše aplikacije. Nije ni njih zaobišao AI, koriste ga za razradu procesa, razvoj koncepata oko korisničkog iskustva i generiranje podataka za razradu prototipa.
Aleksandar i Goran su na kraju podijelili workflow razvoja mobilne aplikacije koji se primjenjuje u Infoartu.Sve kreće od ideje ili zahtjeva klijenta.
Nakon toga napravimo snimku stanja i upoznavanje s poslovnim procesima i domenom koju ti poslovni procesi obuhvaćaju. Zatim slijedi razrada dizajna i izrada prototipa. Prototip se prezentira klijentu, nakon čega mogu ići eventualne dorade u dizajnu. Sljedeći korak je razvoj i prijenos dizajna u kod. Predzadnji korak je puštanje aplikacije na interno testiranje prije nego se aplikacija da klijentu na testiranje. Zadnji korak je objava aplikacije na platforme za distribuciju mobilnih aplikacija.
EON TV
Mobilna televizija s preko 200 kanala
EON TV nudi više od 130 kanala u HD rezoluciji, Sport klub kanale u 4K i Video klub s više od 25.000 naslova u pokretu
EON TV je mobilna aplikacija i direktan nastavak ove Telemach televizijske usluge na mobilnim uređajima. Upravo je fleksibilnost i mogućnost gledanja sadržaja na svim platformama jedna od okosnica EON TV usluge, a mobilna aplikacija u potpunosti se nadovezuje na sučelje koje možete vidjeti na velikim ekranima.
Ogromna količina sadržaja
EON TV dostupan je za gledanje na više uređaja istovremeno, a korisnicima nudi velik broj televizijskih i radijskih kanala. Od njih preko 200, više od 130 TV kanala dostupno je u HD rezoluciji. Osim bogatog izbora raznovrsnih kanala, EON Video klub omogućuje izbor s više od 25.000 naslova.
Napredno sučelje
Osim ogromnog broja raznovrsnih kanala, EON TV korisnicima na mobilnim uređajima nudi moderno i inovativno sučelje, laku navigaciju i visoku razinu korisničkog iskustva. Kada smo na toj komponenti, vrijedi istaknuti opciju odabira tamne ili svijetle teme. Aplikacija donosi prijedloge preporuka i personalizirani odabir sadržaja, a korisnici mogu kreirati osobne profile koji prate interese. Osim sustava preporuka sadržaja koji pomaže pronaći ono što korisnici vole, sučelje se može prilagoditi kroz jedinstvenu temu i odabir jezika.
Za mlađe korisnike je dostupna opcija EON Kids koje omogućuje okruženje s dječjim kanalima i prilagođenom ponudom Video klub sadržaja. Kao i za EON TV na drugim platformama, omogućeno je glasovno pretraživanje.
Ekskluzivni sportski sadržaji
Za ljubitelje sportskih sadržaja treba istaknuti dva jaka ekskluzivna natjecanja u vidu Formule 1 i atraktivne nogometne Bundeslige. EON TV u svojoj ponudi ima sve kanale Sport kluba, pri čemu su neki od njih i u 4K rezoluciji. Dodatno, sportski entuzijasti mogu koristiti EON Sports Mode, opciju koja omogućuje detaljno praćenje statistike, pregleda poretka na ljestvicama, sastava momčadi i drugih informacija i statistika.
Jedna od značajnih prednosti EON TV aplikacije i usluge općenito je mogućnost pregledavanja programa do sedam dana unatrag, a među velikim brojem dostupnih mogućnosti ističe se i opcija „nastavi s gledanjem“. To znači da na mobilnom uređaju možete nastaviti gledati film koji ste započeli na televizoru ili obrnuto. EON TV usluga i na mobitelima omogućuje gledanje najgledanijeg sadržaja prema trendu, žanru i raspoloženju te prilagodbu prema preferencijama korisnika. Odabrani izbor sadržaja olakšat će odabir za filmsku večer.
Među novitetima na platformi odnedavno EON TV u ponudi ima novi katalog NOVA DOCU kanala s više od 50 dokumentarnih filmova iz Hrvatske, Slovenije, Srbije, BiH i Bugarske te 12 međunarodnih naslova. Velikom broju dostupnih kanala pridružila se krajem prošle godine i Kitchen TV.
PBZ digitalno bankarstvo
Kada je u pitanju banka, nema dileme - PBZ digitalno bankarstvo, brzo i sigurno!
Upravljajte svojim financijama jednostavnije, brže i fleksibilnije uz mobilnu aplikaciju On-line bankarstvo [PBZ digitalno bankarstvo]. Aplikaciju možete preuzeti u App Storeu, Google Play trgovini i Huawei AppGalleryju.
Inovativne funkcionalnosti
Korisnike mobilne aplikacije PBZ digitalnog bankarstva čekaju brojne inovativne funkcionalnosti i usluge dostupne jednim klikom:
- #withCASH – podižite gotovinu bez kartice na PBZ bankomatima uz jednokratni kod koji se generira u aplikaciji
- #withPAY – u trenu pošaljite novac ili zahtjev za plaćanje kontaktima iz mobilnog uređaja koji su članovi #withPAY zajednice
- #withSAVE – inovativan i interaktivan način štednje automatskim uplatama prilikom plaćanja Visa Inspire karticom na POS uređajima ili direktnim uplatama na štednju
- #withKEY – mobilni token unutar aplikacije koji se, osim za pristup internetskom bankarstvu, može koristiti i za pristup sustavu e-Građani i potvrdu prilikom online kupnje (3D Secure)
- Potpisivanje na daljinu – u potpunosti online ugovorite određene proizvode/usluge ili promijenite uvjete postojećih koje već koristite uz kvalificirani elektronički potpis #withSIGN
- Mogućnost provjere PIN-a za sve kartice – unutar izbornika Kartice klikom na ikonu sa simbolom kartice.
Platite odjednom, podijelite na rate kasnije
Bez obzira na to kupujete li online ili na prodajnome mjestu u zemlji i inozemstvu, trošak kupnje Visa Inspire karticom PBZ tekućeg računa možete naknadno podijeliti na rate u mobilnoj aplikaciji PBZ digitalnog bankarstva. Uz odobrenu obročnu otplatu, transakcije PBZ Visa Inspire karticom od 70,00 do 400,00 eura možete podijeliti na 3 rate uz jednokratnu naknadu 3,98 eura po transakciji. Rate dospijevaju mjesečno te uz mjesec dana odgode prve rate.
Pametna plaćanja
- plaćajte svoje račune u trenu bez ručnog popunjavanja podataka skeniranjem 2D bar koda
- podijelite iznos transakcije sa svojim kontaktima uz funkcionalnost Razdvoji i podijeli
- ubrzajte prijenose između svojih računa korištenjem funkcionalnosti Brzi prijenosi
- doznačite sredstva primatelju u drugoj banci u samo 10 sekundi uz Instant plaćanja
- beskontaktno plaćajte na prodajnim mjestima svojim mobitelom uz Apple Pay i Google Pay™ (mobilni telefon treba podržavati NFC tehnologiju i imati operativni sustav iOS 11 ili viši, odnosno Android 9.0 ili viši; Google Pay zaštitni je znak Google LLC)
Posebna pogodnost za nove korisnike
Do 30.6.2025. PBZ nudi posebnu pogodnost za nove korisnike: prva tri mjeseca korištenja usluge bez naplate mjesečne članarine. Redovna članarina za On-line bankarstvo [PBZ digitalno bankarstvo] iznosi 1,59 eura mjesečno. Visina naknade umanjuje se ovisno o nagradnom programu Inovacija. Više informacija o inovativnim funkcionalnostima PBZ digitalnog bankarstva potražite na www.pbz.hr.
Lidl Plus
Prati potrošnju i preuzmi gratis kupone
Ključne mogućnosti aplikacije su Kupon Plus, koji donosi gratis kupone za pragove potrošnje, kao i atraktivne opcije Otkrivalice, dodatnih tjednih kupona, popisa za kupnju te još mnogo toga
Lidl Plus mobilna aplikacija već je četiri godine na tržištu i kupcima donosi uštede i brojne pogodnosti. Lidl Plus izdvaja se od ostalih loyalty aplikacija po Kupon Plus funkcionalnosti u kojoj se svaka kupnja bilježi na crti potrošnje vidljivoj na početnoj stranici sučelja. Kada korisnici dostignu pragove potrošnje dobivaju gratis kupon kojeg mogu preuzeti u trgovini. Osim nagradnih proizvoda, korisnici Lidl Plus aplikacije mogu tjedno iskoristiti od sedam do deset kupona sa zanimljivim proizvodima.
Kuponi prema navikama korisnika
Novitet u aplikaciji su Personalizirani kuponi koje kupci dobivaju prema svojim kupovnim navikama. Osim toga, nakon svake kupnje otvara se i opcija Otkrivalica koja donosi kupone s dodatnim popustima, što znači da svaka kupnja omogućuje neku vrstu popusta.
Jedna od važnih funkcionalnosti je pronalazak lokacija najbližih trgovina na karti, njihovih udaljenosti od vas i radnog vremena. Osim ponuda, kupona i besplatnih artikala, aplikacija nudi aktualni katalog s prehrambenim i neprehrambenim dijelom asortimana. Lidl Plus sadrži i različite nagradne igre, a korisnicima se nudi i dodatan zanimljiv sadržaj poput recepata u Lidl kuhinji.
Računi pohranjeni u aplikaciji
Jedna od opcija koju korisnicima nudi Lidl Plus je Popis za kupnju na koji se brzo i jednostavno dodaju proizvodi koje kupci žele kupiti u Lidlu, a moguće ga je podijeliti s obitelji i prijateljima. Osim toga, aplikacija služi i kao podsjetnik na kupnje, pa postoji poseban tab koji pohranjuje svaki račun ostvaren korištenjem Lidl Plus aplikacije, pri čemu u slučaju kupovine proizvoda iz neprehrambenog asortimana služi kao jamstvo u svim trgovinama, baš kao i fizički ispisani račun.
Osim Kupona Plus i Otkrivalice koji su stalno dostupni, aplikacija jednom godišnje donosi opciju Adventskog kalendara, Lova na pisanice te Sakupljalicu koja je dostupna nekoliko puta godišnje.
Nove značajke
Nekoliko puta godišnje rade se tehnička unapređenja aplikacije. Jedna od novih značajki stigla je u travnju prošle godine. U aplikaciji su dostupne „Ponude“ koje omogućavaju popuste na proizvode bez prethodnog aktiviranja, pa se tako popust na Ponude primjenjuje automatski skeniranjem Lidl Plus kartice na blagajni. Lidl Plus postavlja trendove u svijetu Loyalty programa te je tijekom 2025. u planu uvesti dvije velike značajke koje će ljubiteljima tehnoloških rješenja biti osobito zanimljive.
Jedna od novijih opcija u Lidl Plus aplikaciji je značajka „Ponude partnera“ putem koje korisnici mogu iskoristiti promotivni kod u poslovnici ili na web stranici partnera. Inače, sve trenutačno dostupne partnerske pogodnosti nalaze se unutar same aplikacije. Najnovija značajka koja je implementirana je „Ne želim printani račun“ – kupci dobivaju digitalni račun koji im je dostupan u „Digitalnim pregledima kupnje“. Značajkom „Ne želim printani račun“ Lidl i kupci zajedno daju doprinos očuvanju prirode i smanjenju potrošnje papira.
KEKS Pay
Plaćanje kave QR kodom i režije bez naknade
Besplatna hrvatska fintech aplikacija s više od 500.000 korisnika. Potezom prsta bez naknada šaljite i primajte novac, plaćajte u trgovinama i online, dopunite ENC, platite režije, parking ili auto osiguranje.
Najdugovječnija hrvatska fintech aplikacija dostupna je za korisnike svih banaka, a omogućuje slanje i primanje novca, online i plaćanje u trgovinama, nadopunu ENC-a, plaćanje režija u više od 100 poduzeća i gradova te parkinga i drugih usluga. Fraza „dok kažeš keks“ simbolizira brzinu i jednostavnost, a upravo to je glavna ideja ovog appa – ubrzati i pojednostaviti upravljanje osobnim financijama.
Kvaliteta potvrđena u praksi
Korisnici vole peer-to-peer transakcije, prepaid KEKS račun i karticu KEKSICU koju mogu puniti novcem i koristiti je svugdje gdje primaju Visu. Jedna od inovativnih usluga dostupnih unutar KEKSA je plaćane u kafićima. Poslije kave, druga omiljena stvar u kafićima je plaćanje skeniranjem QR koda i zato je ta usluga sve dostupnija. Riječ KEKSANJE uskoro bi se mogla naći i u rječniku.
Plaćanje režija bez naknada
Osim plaćanja omiljenog crnog napitka QR kodom, usluga KEKS Pay režije omogućuje primanje i plaćanje računa od više od 100 poduzeća i gradova. Preko aplikacije KEKS Pay možete platiti te režijske troškove trajno bez naknada, a funkcionira čak i u inozemstvu.
KEKS Pay se kontinuirano nadograđuje novim funkcionalnostima, a posljednja mogućnost je KEKS Pay auto osiguranje. Na brz i lak način možete u aplikaciju dodati vozilo, usporediti ponude osiguranja i odabrati opciju koja vam najbolje odgovara. Isto tako, KEKS će vam poslati podsjetnik na produljenje registracije.
Parking uz KEKS Pay
Jedna od često korištenih opcija koje sređuje KEKS je i plaćanje parkinga. U više od 100 gradova app će vas locirati u točnu parkirnu zonu, bez naknada, a podsjetit će vas i kad trebate produljiti parking.
Također, KEKS Pay se izdvaja u zasebno poduzeće unutar Erste grupe radi daljnjeg razvoja na domaćem i stranim tržištima, a kao i dosad – app će moći koristiti svi. Svejedno je u kojoj banci imate račun.
Moj A1
Inovacija i praktičnost na dlanu
Moj A1 aplikacija je mjesto za upravljanje uslugama telekoma, no uz praćenje potrošnje i plaćanja računa nudi napredne opcije poput streaming platformi poput Netflixa i SkyShowtimea, ali i Pomoć u kući i druge opcije
Korisnici A1 Hrvatska imaju praktično centralizirano mjesto za upravljanje telekom uslugama. Moj A1 nastoji biti više od samog alata, pa nudi bogat set funkcionalnosti koji inače nismo navikli vidjeti u sličnim aplikacijama.
Streaming platforme i Pomoć u kući
Da, Moj A1 aplikacija primarno služi kao centralno mjesto za upravljanje svim A1 uslugama, ali u ovom slučaju nudi i mnogo više od toga. Tako osim klasičnih mogućnosti poput upravljanja roaming opcijama i plaćanja računa, korisnicima omogućuje aktivaciju različitih dodatnih usluga. Neke od funkcionalnosti koje izlaze iz klasičnih okvira, a omogućene su korisnicima aplikacije uključuju putno osiguranje za A1 korisnike, vrlo korisnu uslugu Pomoć u kući i proizvode za sigurno surfanje webom.
Jedna od atraktivnijih opcija dodanih u Moj A1 aplikaciju su streaming platforme poput Netflixa, SkyShowtimea i MAX-a, i ta raznolikost omogućuje korisnicima da na jednom mjestu riješe mnoštvo svakodnevnih potreba.
Sigurnost i streaming platforme
Velika unaprjeđenja stigla su u Moj A1 aplikaciju u protekloj godini. Uvođenje streaming platformi poput Netflixa i SkyShowtimea omogućilo je korisnicima još bogatiji izbor sadržaja, dok je implementacija dvostupanjske verifikacije podigla sigurnost na višu razinu. Fiksni korisnici sada mogu aktivirati TV uslugu izravno kroz aplikaciju, dok digitalni tehničar pruža tehničku podršku za fiksne usluge, što dodatno unapređuje korisničko iskustvo.
Korisnici kao inspiracija
A1 je uveo nove načine prikupljanja povratnih informacija koje se koriste kao temelj za razvoj novih rješenja. Rezultati prikupljanja povratnih informacija vidljivi su na ažuriranjima aplikacije. Planovi za daljnji razvoj usmjereni su na dodatno pojednostavljivanje procesa, osobito kada je riječ o plaćanju računa. Cilj je korisnicima omogućiti još više opcija i fleksibilnosti prilikom izvršavanja svakodnevnih zadataka. A1 kontinuirano prati potrebe korisnika i osigurava da njihovi prijedlozi i povratne informacije budu osnova za buduće inovacije.
Centralno mjesto za sve A1 usluge
Moj A1 aplikacija je koristan alat, ali i vrijedan izvor zabave i asistencije za svakodnevni život korisnika. S obzirom na bogatu ponudu usluga i proizvoda, omogućuje jednostavno upravljanje svim aspektima A1 iskustva. Aplikacija se neprestano razvija i nudi zanimljive inovacije koje čine korištenje jednostavnijim i praktičnijim. Za korisnike A1 Hrvatske, to je nezaobilazan alat koji povezuje sve njihove potrebe u jedno intuitivno rješenje.
Kaufland
Dodatni popusti, pogodnosti i digitalni računi uz Kaufland Card
Na jednom mjestu uz pregled aktualnih ponuda i kataloga, aplikacija donosi i popis za kupovinu, mnoštvo recepata, ali i program vjernosti Kaufland Card s popustima, partnerskim pogodnostima i pregledom digitalnih računa
Mobilna aplikacija Kaufland dolazi s preglednim sučeljem u kojemu se ističu popusti i aktualne ponude na početnom ekranu. Moguće je lako pristupiti tabovima moje kupnje i popisu za kupnju. Preuzimanje je besplatno, a za članstvo u programu vjernosti Kaufland Carda potrebno je registrirati se unosom osobnih podataka poput imena, prezimena, e-mail adrese ili broja telefona, datuma rođenja i kućne adrese. Na temelju kupovnih preferencija, korisnicima se, između ostalog, nude personalizirane ponude.
Bodovi se u programu vjernosti skupljaju skeniranjem kartice pri svakoj kupnji, a osim brojnih pogodnosti poput kupona tu su i popusti partnera kao što su Tifon, Tokić, Tvoja Ljekarna, Bonami, Croatia Airlines, Uber, Školska knjiga, Igrandia i Flixbus.
Sve na jednom mjestu
Aplikacija na jednom mjestu objedinjuje kataloge i aktualne ponude, popis za kupnju, recepte, a novost je i popis svih zakupaca u odabranoj poslovnici. Naravno, za sve korisnike programa vjernosti Kaufland Card, tu su i dodatne pogodnosti kao što su ekstra popusti na odabrane proizvode, mogućnost pregledavanja digitalnog računa za svaku kupnju, izvrstan izbor kupona, nagradne igre i super prilika za uštedu kod naših partnera. Sve što treba je skenirati digitalnu ili fizičku karticu pri svakoj kupnji u trgovinama Kauflanda i skupljati bodove.
Visoka razina sigurnosti
Za sve korisnike aplikacije se primjenjuju sveobuhvatne tehničke mjere poput šifriranja podataka, kontrole i evidentiranja pristupa, zaštite infrastrukture, redovite sigurnosne kopije te sustava za praćenje i detekciju prijetnji kojima se smanjuje rizik od neovlaštenog pristupa, mijenjanja ili brisanja podataka i osigurava visoka razina zaštite i ostvarivanje prava ispitanika.
Također, organizacijskim mjerama koje obuhvaćaju interne sigurnosne politike, usvajanje izjave o privatnosti Kaufland Card, edukacije zaposlenika na temu zaštite osobnih podataka te procedure upravljanja incidentima osigurava se kontinuirana zaštita osobnih podataka korisnika i učinkovito upravljanje sustavom zaštite podataka. U Kauflandu značajnu pažnju pridaju i kontinuiranom unaprjeđenju sigurnosnih mjera čime osiguravamo usklađenost s najvišim standardima zaštite podataka.
Uskoro još više mogućnosti
U Kauflandu neprestano rade na poboljšanju i unaprjeđenju funkcionalnosti, kao što su već spomenuti noviteti - popis zakupaca i digitalni računi. Aplikacija će uskoro dobiti i još jedan novitet, koji trenutno nije dostupan na tržištu, no o tome iz Kauflanda za sada nisu mogli otkriti više.
George
Digitalni proizvodi bez odlaska u banku
Moderno on-line bankarstvo Erste banke koje se uklapa u najrazličitije životne stilove
Aplikacije za mobilno bankarstvo postale su nezaobilazan dio svakodnevnice, a osobno ime ovog appa sugerira da nije riječ o običnoj platformi za bankarstvo. Čim ju pokrenete, George će vas pozdraviti i već tu do izražaja dolazi specifičnost aplikacije. George s vama ne komunicira poput tipične financijske aplikacije. Ovaj pristup prožima cijeli app, a George kroz intuitivno sučelje s visokim stupnjem personalizacije, omogućuje korisnicima jedinstveno tailor-made iskustvo upravljanja osobnim financijama. Sami možete mijenjati dnevni limit po karticama i blokirati karticu ako je izgubite.
Inteligentno bankarstvo
Visoko personalizirani pristup kombinira se s detaljnim uvidom u informacije o vašim računima, štednjama, kreditima ili kreditnim karticama. George organizira vaše financije uz grafikone s detaljima kroz mjesece i godine. Aplikacija omogućuje jednostavno plaćanje naloga s opcijom „Slikaj i plati“ i pronalazi za vas sve što tražite.
Unutar mobilnog bankarstva lako možete pretraživati i pronaći sve funkcionalnosti, a George vam, kao i uvijek, pomaže - pamti baš svaki IBAN, iznos i datum plaćanja. Za kraj, tu je i Moneyback – besplatni nagradni program uz koji si možete vratiti svoje eure nakon kupnje.
George Store
Važna funkcionalnost je George Store, gdje vas čeka niz proizvoda, koje možete otvoriti 100% digitalno, bez odlaska u banku:
- gotovinski kredit prilagođen vama
- putno i zdravstveno osiguranje
- Erste štednja i investicijski računi
- kreditne kartice
- tekući račun za mlade (za 0 eura) i dr.
Najnovija funkcionalnost u aplikaciji je Spotlights, a služi za lakše praćenje i bolju kontrolu vaših troškova. Omogućuje vam pregled troškova prema automatski podešenim kategorijama i daje bolji uvid u to koliko i na što trošite.
Kozmopolit i poliglot
George ima više od 550.000 korisnika u Hrvatskoj, a ukupno ih je više od 10 milijuna – broj koji svakodnevno raste, pa ne čudi da George govori i mnoge strane jezike, od engleskog, preko njemačkog, pa sve do ukrajinskog jezika. Sve to pokazuje da je George prilagodljiv i da može uspješno odgovoriti na zaista različite potrebe svojih korisnika.
INA Loyalty
Bodovima do VIP statusa i nagrada
Izazovi, bedževi i nagradne igre kroz zabavan i interaktivan način nadograđuju korištenje programa vjernosti, a uz to donose mogućnost za atraktivne nagrade
U četiri godine od lansiranja INA Loyalty program broji više od 715.000 registriranih korisnika, pri čemu je 260.000 aktivno svakog mjeseca. Ova aplikacija za kupce na INA maloprodajnim mjestima kroz sustav prikupljanja bodova omogućuje napredovanje kroz različite statuse i uvid u pogodnosti poput popusta ili besplatnih artikala, ali i različite igre i izazove.
Skeniranjem kartice prilikom kupnje sakupljaju se bodovi i korisnici napreduju od početnog Blue, preko Silver i Gold statusa, sve do ekskluzivnog VIP-a, pri čemu su nagrade i popusti sve vrjedniji. Aplikacija je u bojama brenda, a prikaz bodova i statusa je atraktivno prikazan u obliku brzinomjera.
Nove funkcionalnosti
U posljednjih godinu dana INA Loyalty aplikacija dobila je novu zabavnu opciju sakupljanja gastro bedževa. Korisnici mogu sakupljati bedževe za kupnju Fresh Corner kave, sendviča ili hot doga i tako ostvariti dodatne popuste i nagrade. Članovi INA Loyalty programa mogu osvojiti cool titulu za omiljene kupnje poput Coffee Legend ili Hot Dog Guru. Svaki osvojeni bedž donosi nagradne bodove ili kupon za povoljnije ili besplatno uživanje u omiljenim proizvodima.
Aplikacija je u blagdansko vrijeme imala veći izbor bedževa, pa je svaka kupnja u iznosu većem od 10 eura donosila adventske bedževe, što je na koncu donosilo kupon za besplatan Fresh Corner pizza wrap.
Nagradne igre privlače pozornost
Nagradne igre i izazovi privlače jako puno korisnika. Nudi se zabavan i interaktivan način korištenja programa, a na koncu i mogućnost ostvarenja dodatne vrijednosti pored ugodnog iskustva i odlične usluge.
U ljetnoj INA Loyalty nagradnoj igri zabilježeno je više od 2 milijuna prijava, a uz dvije glavne nagrade – Mercedes GLA i skuter Piaggio Beverly te brojne dnevne i tjedne nagrade, kupcima koji su bili prijavljeni u nagradnu igru, kroz aplikaciju bi se nakon svake kupnje poslao kupon za popust na neki od proizvoda kao dodatno iznenađenje.Od nove godine točenje svih Class Plus Premium goriva nagrađuje se s 3 boda po litri i tako se, osim vrhunske kvalitete goriva, članovima omogućuje brže sakupljanje bodova i prelazak u viši status.
Kava i hot dog su najveći hitovi
Istraživanja pokazuju da korisnici vole pogledati INA Loyalty ponudu prije dolaska na INA maloprodajna mjesta i tako planiraju korištenje dostupnih kupona i pogodnosti. Uz popust na gorivo, članovi INA Loyalty programa najviše cijene popuste na Fresh Corner kavu, sendviče ili hot dog, a korisnici koji su u aplikaciji dali pristanak za personalizirani marketing, uživaju i u posebno za njih kreiranim ponudama, i to na temelju njihovih kupovnih navika na INA maloprodajnim mjestima. Isto tako, korisnici koji često putuju u inozemstvo zaista cijene mogućnost prikupljanja bodova na INA, MOL i Slovnaft maloprodajnim mjestima i izvan Hrvatske.
Čitav popis top 50 hrvatskih mobilnih aplikacija i onih koje su lokalizirane za Hrvatsku pronađite u digitalnom VIDI.app prilogu:
Učitavam komentare ...