Nalazite se
Članak
Objavljeno: 11.02.2022. 12:54

Trust-Proven Badge 

Indiegogo dodaje markicu povjerenja

Nova oznaka na crowdfunding kampanjama trebala bi jamčiti mikroinvestitorima da se radi o pouzdanim inovatorima.

Indiegogo dodaje markicu povjerenja

Crowdfunding na popularnim portalima Indiegogo i Kickstarter do sada je donio brojne tehnološke iskorake u oblik odličnih tržišnih proizvoda, no među brojnim kampanjama često se našlo i promašaja, odnosno projekata koji su lansirani isključivo s ciljem da podupirateljima uzmu novac bez ikakve garancije da se doista planiraju realizirati.

Indiegogo to želi promijeniti unošenjem oznake povjerenja, odnosno markice Trust-Proven Badge ili Program dokazanog povjerenja, koja u fokus stavlja kampanje s dokazanom poviješću upravljanja višestrukim kampanjama na Indiegogu i poštivanja ispunjavanja pogodnosti za ulagače.

"Naš tim za povjerenje i sigurnost u procesu je pregledavanja sudionika kampanja koji su pokrenuli više kampanja za tehnologiju i inovacije na našoj platformi. Možda ćemo proširiti opseg u budućnosti, ali želimo dati prednost iskusnim kampanjama u kategoriji tehnologije i inovacija dok prvi put uvodimo program.

Naši kriteriji nam pomažu da odamo počast kampanjama koji imaju dokazano dosljedno ispunjenje, visoku razinu upravljanja kampanjom i pozitivno raspoloženje podupiratelja.

trust-proven-program_blog-header-736x368

Naš tim za povjerenje i sigurnost ima pravo ukinuti značku Provjereno povjerenje u slučaju da sudionik kampanje ne slijedi naša pravila.

Tijekom posljednjih 10 godina bili smo dom tisućama uspješnih kampanja, a odnosi koje smo izgradili s tim poduzetnicima nisu mali podvig. Želimo koristiti bedž dokazanog povjerenja kako bismo istaknuli uspjehe pokretača kampanja, pružajući ove informacije izravno na stranicama kampanje kako bi podupiratelji mogli donositi informiranije odluke", navodi Indiegogo u svojem priopćenju.

Drugim riječima, kada se idući puta zapalite za neki projekt na Indiegogo platformi, prije nego uložite svoj novac možete pogledati ima li kampanja Trust-Proven Badge, što vam neće garantirati da će se realizirati u obliku proizvoda koji će jednog dana stići na vašu adresu, ali će vam barem reći da se radi o ozbiljnom inovatoru koji je u prošlosti bio iskren i uspješan.

Ovo bi jedino moglo malo naštetiti projektima potpuno novih inovatora ili startupa koji će i dalje biti prepušteni isključivo vašoj osobnoj procjeni.

Vezani sadržaji
Komentari

Učitavam komentare ...

Učitavam













       

*/-->