Nalazite se
Članak
Objavljeno: 14.03.2023. 09:43

Netflix 

Netflix ima 15 posto globalnog downstream prometa

Popularna video streaming platforma ostvaruje globalni downstream promet kao YouTube i TikTok zajedno.

Netflix ima 15 posto globalnog downstream prometa

U drugoj polovici prošle godine Netflix je prikupio 10 milijuna novih korisnika i u svojem financijskom izvještaju rekao da je to nadmašilo sva njihova očekivanja.

Osim tog uspjeha, Netflix je prošle godine, prema podacima koje objavljuje TradingPlatforms.com, ostvario gotovo 15% globalnog downstream prometa, odnosno gotovo kao YouTube i TikTok zajedno.

Istraživanje je također pokazalo da Netflix ima najveći udio u globalnom upstream prometu od 8,78%. Iza njega slijede HTTP medijski streamovi (6,89%), YouTube (5,9%) i generičko pregledavanje weba (3,85%).

Ipak, postoje razlike kada se prometi analiziraju po regijama. Dok je Netflix bio kralj u Americi i regiji APAC (Azija-Pacifik), YouTube je zadržao krunu u EMEA regiji. Prema istraživanju, prošle je godine Netflix generirao 22% ukupnog internet prometa u Americi i 20% u APAC regiji. Steraming aplikacija je također bila odgovorna za najveći downsteram promet od 23% u Americi i 22% u APAC-u.S druge strane, YouTube još uvijek vlada u EMEA regiji, s 18% ukupnog, 19% downstream i 11% upstream internetskog prometa. Netflix je zauzeo peto mjesto po ukupnom i downstream prometu u ovoj "našoj" regiji.

Prema istraživanju, video sadržaji čine 66 posto ukupnog internetskog prometa u svijetu, što je za 24 posto više u odnosu na godinu prije.

Vezani sadržaji
Komentari

Učitavam komentare ...

Učitavam













       

*/-->