Consumer Experience Campaign
LG korisnicima dijeli 4000 LG G4 telefona
LG-eva kampanja za promociju novog flagshipa uključit će i podjelu LG G4 odabranim korisnicima u 15 zemalja.

LG Electronics ovih dana sve više zahuktava svoju promociju novog telefona koji će službeno biti predstavljen 28. travnja, te je upravo objavio i početak kampanje pod nazivom LG G4 Consumer Experience Campaign, u okviru koje će odabrati 4000 korisnika u 15 zemalja koji će imati priliku isprobati uređaj prije službenog predstavljanja.
Kampanja započinje danas u Koreji, a u narednim danima uključit će i korisnike u Turskoj, Indoneziji, Singapuru, SAD-u, Kini, Indiji, Brazilu, Kanadi, Ujedinjenom Kraljevstvu, Francuskoj, Njemačkoj, Meksiku, Japanu i Hong Kongu.
Sudionici kampanje iz ovih zemalja zatražit će svoj uređaj putem prijavnice na lokalnim web stranicama LG-a, koji navodi da svoje šanse za odabir mogu povećati putem prijava na društvenim mrežama poput Facebooka, Twittera i Weiboa.
Sretnici koji budu odabrani dobiti će LG G4 na 30 dana kako bi ga isprobali, a svoje prve dojmove i korisnička iskustva će dijeliti online. Pored toga će izvršavati različite zadatke, te će se naći u prilici za osvajanje brojnih nagrada.
Kao što možete vidjeti, Hrvatska se nažalost ne nalazi na LG-evoj "prioritetnoj karti svijeta", no mi ćemo se naći na samom predstavljanju 28. travnja u Londonu, pa ćemo vam prenijeti dojmove o novom uređaju iz prve ruke na našim portalima Vidi.hr, Mobil.hr i YouTube stranici Vidilaba.
Učitavam komentare ...