Nalazite se
Članak
Objavljeno: 31.08.2023. 13:51

MIT 

Kako znanstvenici poboljšavaju cloud gaming

Sinkroniziranjem medijskih streamova koji se prenose iz oblaka na dva uređaja, istraživači bi mogli poboljšati igre u oblaku.

Kako znanstvenici poboljšavaju cloud gaming

Znanstvenici MIT-a i Microsoft Researcha koristili su ovu tehniku ​​za sinkronizaciju audio i video streamova u igrama u oblaku, ali bi se mogla primijeniti i u AR/VR aplikacijama. Photo Credit: Jose-Luis Olivares/MIT

Igranje igara u oblaku zabilježilo je ogroman rast tijekom lockdowna i nestašica hardvera za igranje do kojih je došlo tijekom pandemije Covid-19. Danas ova rastuća industrija obuhvaća globalno tržište vrijedno 6 milijardi dolara s više od 23 milijuna igrača diljem svijeta.

Međutim, sinkronizacija između uređaja ostaje problem u igrama u oblaku i širem području umrežavanja. U igranju u oblaku, video, audio i dodirne povratne informacije prenose se iz jednog središnjeg izvora na više uređaja, kao što su igračev zaslon i kontroler, koji obično rade na zasebnim mrežama. Ove mreže nisu sinkronizirane, što dovodi do kašnjenja između ova dva odvojena streama. Igrač može vidjeti da se nešto događa na ekranu, a onda to čuti na svom kontroleru pola sekunde kasnije.

Inspirirani ovim problemom, znanstvenici s MIT-a i Microsoft Researcha zauzeli su jedinstven pristup sinkronizaciji streamova koji se prenose na dva uređaja. Njihov sustav, nazvan Ekho, dodaje nečujne sekvence bijelog šuma zvuku igre koji se prenosi s poslužitelja u oblaku. Zatim sluša te sekvence u zvuku koji je snimio kontroler playera.

Ekho koristi neusklađenost između ovih sekvenci buke za kontinuirano mjerenje i kompenzaciju kašnjenja između streamova.

U stvarnim sesijama igranja u oblaku, istraživači su pokazali da je Ekho vrlo pouzdan. Sustav može održavati streamove sinkroniziranim na manje od 10 milisekundi jedan od drugog, većinu vremena. Druge metode sinkronizacije rezultirale su dosljednim kašnjenjima s više od 50 milisekundi.

Mada je Ekho dizajniran za igranje u oblaku, ova bi se tehnika mogla koristiti šire za sinkronizaciju medijskih tokova koji putuju na različite uređaje, kao što je situacija u kojoj se koristi više headsetova za proširenu ili virtualnu stvarnost. 

Čitavu studiju možete pronaći na ovoj poveznici.

Vezani sadržaji
Ključne riječi MIT Microsoft Research Ekho
Komentari

Učitavam komentare ...

Učitavam













       

*/-->