Najbolje trgovine
VIDI TOP 10 TECH TRGOVINA
Ova naljepnica nalazit će se na ulazima najboljih domaćih TECH trgovina po izboru časopisa Vidi.
Razvojem online trgovina i web shopova trgovine IT opremom su dobile žestoku konkurenciju, no to se uglavnom odnosi na cijene, jer "fizičke" trgovine, za razliku od njihove online braće nude dodatnu vrijednost direktnim kontaktom s kupcima koji se mogu informirati i na licu mjesta savjetovati prilikom kupnje od strane stručnih i educiranih prodavača.
Časopis Vidi već duži niz godina u rubrici "Undercover" pomoću stručnjaka u ulozi "tajnih kupaca" ispituje usluge i ponude TECH trgovina u našem okruženju, te smo odlučili da temeljem analize podataka koje smo prikupili na terenu stvorimo sliku hrvatskog retail prostora tech trgovina i proglasimo TOP 10 TECH TRGOVINA u Hrvatskoj.
Inače, zanimljivo je kako mnoge donedavo isključivo internetske trgovine istražuju mogućnost da ojačaju prepoznatljivost branda otvaranjem "pravih" trgovina. U prilog tome idu i brojke koje govore da je od ukupnog prometa u trgovinama u 2012. godini tek 5 % otpada na kupovinu putem internetskih trgovina, dok je ostalih 95% ostvareno u fizičkim trgovinama.
U ovom trenutku čak i Microsoft pokušava kopirati uspjeh Applea i njihovog Apple Storea, koji ima najbolji omjer površine trgovina i ukupnog prometa tako što otvara trgovine u kojima prodaje svoje proizvode.
Ako vam djeluje neobično da se online trgovine vraćaju u prostore klasičnih dućana koje su donedavno odbacivale zbog većih troškova održavanja, valja naglasiti kako je kupovanje u fizičkoj trgovini izrazito taktilan i društven proces.
Potrošači uživaju u šopingu, te se ujedno radi i o društvenom događanju gdje s prijateljima ili s obitelji odlazite u trgovačke centre i trgovine. Prosječan potrošač još uvijek ciljano ide u kupnju, te će na šoping izgubiti i čitav dan ukoliko su proizvodi koje želi kupiti te njihovo isprobavanje njemu zanimljivi.
To je razlog zašto se trgovine koncentriraju na korisničko iskustvo koje poboljšavaju postavljanjem demo uređaja za isprobavanje i uslužnim i educiranim osobljem. Ukratko rečeno, još uvijek ništa ne može zamijeniti osjećaj kada možete opipati i namirisati ono što želite kupiti.Ide li ovaj procesor uz ovu matičnu ploču? Je li bolje kupiti laptop ili tablet? Kakva su iskustva s ovom novom generacijom laptopa? Sve su to pitanja koja možete postaviti prodavačima u TOP 10 TECH TRGOVINA po našem izboru na koja će vam oni drage volje odgovoriti. Ili ćete možda radije odabrati suhoparni "klik"?
KRITERIJI OCJENJIVANJA
Kako bismo vam omogućili lakše snalaženje, osmislili smo 6 kriterija ocjenjivanja i dodijelili im piktograme za lakše snalaženje. Stoga ćete uz TOP TECH trgovine koje predstavljamo vidjeti oznaku COOL FACTOR koja označava dućan u kojem možete vidjeti neke nove gadgete ili dobiti želju da ga rado ponovno posjetite. Tu je dakako i USLUŽNOST, jer je svima jasno da nije svejedno kako se prema vama odnose prodavači, a nište manje važna je i PONUDA, jer veliku vrijednost dućanu donosi veći izbor novih i raznovrsnih uređaja.
Kategorija SERVIS I DOSTAVA vam možda djeluje kao nebitna, no vjerujte nam kako će vam postati jako važna kada prvi puta kupite 64-inčnu plazmu koju treba dostaviti na 6. kat. Među kategorije smo također ubacili GEEK FAKTOR, koji se dobiva svaki puta kada s prodavačem puni entuzijazma započnete dugotrajne razgovore o latenciji memorije, rubnom LED pozadinskom osvjetljenju ili SAR zračenju mobitela, a nismo dakako zaboravili ni FUNKCIONALNOST PROSTORA, jer prostor dućana treba biti tako postavljen da se u njemu možete ugodno osjećati i jednostavno snalaziti.
LINKS
Treba li vam tablet, laptop, grafička kartica za desktop računalo ili možda hladnjak za procesor Links će vam na izbor ponuditi mnoštvo uređaja u tim i srodnim kategorijama.
Uz Links prodajna mjesta u Zagrebu, Splitu, Osijeku, Rijeci, Zadru, Varaždinu, Puli, Slavonskom Brodu i Vinkovcima, očito je kako je od osnivanja i otvaranja prve trgovine u Zagrebu 2001. godine njihov put bio uzlazan.
U Linksu su svjesni da ne egzistiraju u zrakopraznom prostoru te da postoji i konkurencija te su se u usporedbi s njima odlučili diferencirati tako što nude određene prednosti poput davanja zamjenskih uređaja u slučaju kvara nekog proizvoda te pravo povrata proizvoda u roku 8 dana bez obzira na vrstu plaćanja. Tu je i Links Home servisna usluga na terenu kod kupca koja je za uređaje kupljene u Linksu u većini slučajeva besplatna.
U slučaju potrebe za servisom izvan jamstvenog roka nude pristupačne cijene servisa, kao i edukaciju kupaca ukoliko je to potrebno. Također se mogu pohvaliti i brzim rješavanjem reklamacija. Kako bi kupci bili zadovoljni potrebna je i edukacija djelatnika, koja je vrlo važna jer se njihovi djelatnici bave prodajom hi-tech proizvoda koje moraju poznavati.
Iz tog razloga redovito međusobno komuniciraju i razmjenjuju iskustva i prate IT tiskovine te nove trendove. U tom segmentu vrlo je važna i uska suradnja između odjela servisa, nabave i prodaje kako bi iskustvo kupovanja bilo na visokoj razini u svakom trenutku. Ponuda trgovine ne bi bila potpuna i bez mogućnosti kupnje iz udobnosti vašeg doma tako da Links nudi i online kupnju proizvoda.
Popust od 5% daju na online kupovinu bez obzira na uvjete plaćanja s dostavom na kućnu adresu kupca. Naravno, online plaćanje moguće je karticama Maestro, Mastercard, American i Diners s mogućnošću plaćanja na rate ili jednokratno. Uz vlastiti web shop tu je i mogućnost dostave robe koju ste kupili preko Interneta. Na području Hrvatske dostava je besplatna za narudžbe veće od 1000 kn tako da se roba koja je naručena do 14:00 sati otprema prema kupcu isti dan, nakon tog vremenskog roka sljedeći dan, a svi vjerni i stalni kupci u Linksu imaju opciju popusta pri svim kupovinama.
MIKRONIS
Od samog osnivanja 2001. godine fokus djelovanja Mikronisa su prijenosna računala i dodatna oprema vodećih svjetskih proizvođača što je razumljivo već iz samog naziva "Notebook centar". Odlučili su se specijalizirati za taj segment IT tržišta jer im je već tada bilo jasno da će prijenosna računala s vremenom postati vrlo tražena na tržištu jer korisnici žele mobilnost i slobodu kretanja.
Danas je Mikronis jedan od vodećih hrvatskih isporučitelja notebook računala, tableta i opreme te drži oko 10 % tržišta prijenosnim računalima u Hrvatskoj. Od 2004. godine posjeduje ISO certifikat za djelatnosti: "Prodaja računala i opreme (Notebook računala, tableta, notebook pribora, servera, printera, stolna računala)", a dobivanjem certifikata ISO 9001:2008, Mikronis je potvrdio svoje mjesto na području prodaje notebook računala, tableta i opreme u Hrvatskoj.
U pogledu praćenja trendova, osim godišnjih stručnih edukacija njihovi se djelatnici educiraju svakodnevno prateći najnovije tehnologije putem Interneta i stručnih časopisa. Svaki kupac je još zadovoljniji kada dobije informacije koje traži i koje su mu potrebne da se odluči na kupnju pa tako i najzahtjevniji kupci kojima mogu pomoći detaljnim poznavanjem proizvoda koje prodaju.
Stare kupce zadržavaju ljubaznošću, stručnošću, strpljenjem i brzinom te se trude da se dobar glas pronese dalje. Kako bi pojednostavili i približili korištenje prijenosnih i stolnih računala, tableta, pisača, monitora, projektora i servera te ostale opreme iz ponude svim kupcima, osnovali su i Helpdesk službu. Svi kupci navedenih uređaja te ostale opreme, koja je kupljena u Mikronisu, imaju mogućnost besplatne tehničke podrške putem telefona ili e-maila.
Nakon prijavljivanja opisa kvara putem e-maila na web stranicama u roku od 8 sati radnim danom njihovi stručnjaci će kontaktirati pošiljatelja zahtjeva te "kvar" otkloniti bilo telefonskim savjetima, bilo e-mail porukom s preciznim opisom postupka vraćanja uređaja u potpuno funkcionalno stanje.
Želite li proizvod jednokratno platiti u trgovini, to možete napraviti gotovinom, općom uplatnicom, virmanom te karticama American express, Diners, Maestro, Mastercard i Visa. Ne želite li plaćati kreditnom karticom preko Interneta, možete se odlučiti i na plaćanje općom uplatnicom. Nakon što ste na njihovom web shopu odabrali i kupili željeni proizvod očekuje vas besplatna dostava na sve adrese u Hrvatskoj uključujući otoke za sve narudžbe od 2000 ili više kuna s uključenim PDV-om.
Najčešći rok dostave je drugi dan od dana vidljive uplate ili autorizacije kreditne kartice.
SE-MARK
SE-MARK je osnovan 1991. godine gdje je društvo od dva zaposlenika izraslo u tvrtku s preko 70 zaposlenih, uglavnom mladih stručnih ljudi. Od prvih početaka prodaje uredske automatike kroz B2B prodaju, SE-MARK se razvio u sustav od 11 specijaliziranih maloprodajnih jedinica, ovlašteni servis, odjel za prodaju VIP poslovnim korisnicima, odjel za B2B prodaju i odjel za prodaju B.net proizvoda i usluga.
Tvrtka, čije je sjedište i danas u Sesvetama razvila je maloprodajnu mrežu u Zagrebu, Velikoj Gorici, Dugom Selu, Varaždinu, Daruvaru i Osijeku, te je za kvalitetu svojih usluga 2011. i 2012. dobila Superbrands titulu.
Razvoj tehnologije uvjetuje stalnu izobrazbu i usavršavanje djelatnika, a posebnu pažnju SE-MARK posvećuje izobrazbi svojih djelatnika i partnera. Organiziraju se stručni seminari za djelatnike i poslovne partnere i instalatere telefonskih centrala te usavršavaju vodeći djelatnici tvrtke uz stalno ulaganje u kvalitetne ljudske potencijale. Zadovoljstvu kupaca proizvodima i uslugama pridaje se posebna pažnja još od 2002. godine, a njihovo praćenje pomoću ISO standarda 9001: 2008 olakšava prilagodbu zahtjevima i primjedbama od strane kupaca, korisnika i partnera.
Ono što SE-MARK izdvaja od konkurencije je to što su ugovorni servis za Panasonic telekomunikacije i uredsku opremu te potrošačku elektroniku za Republiku Hrvatsku. Područje rada je popravak u jamstvenom i izvanjamstvenom roku uređaja koji se nalaze u prodajnom programu uz tehničku podršku korisnicima, izobrazbu ovlaštenih servisera i instaliranje telefonskih centrala. SE-MARK ima organiziranu mrežu licenciranih instalatera u svim većim gradovima u Hrvatskoj.
Za dio uređaja kupljenih u SE-MARK-u u slučaju reklamacije osiguravaju se zamjenski uređaji za vrijeme popravka. Uz standardne kreditne kartice American Express, MasterCard, VISA i Diners, na njihovom webshopu kupovina je moguća i općom uplatnicom virmanom, te pouzećem za iznose veće od 1.000 kuna. Besplatna dostava je za sve kupovine iznad 3000 kuna, a rok isporuke je 24 do 48 sati od narudžbe.
Uži izbor "Undercover" inspekcije
Uz velike i poznate trgovine i neke od "kvartovskih" su svojom ponudom i susretljivošću ušle u naš izbor VIDI TOP 10 TECH TRGOVINA.
U posljednjih godinu dana tijekom provođenja "Undercover" inspekcija trgovina naišli smo na prodajna mjesta koja svakako zaslužuju svoje mjesto na listi TOP 10 TECH trgovina, a to su redom Panasonic Store, Smartson, Futura IT, Telebit, Magazin RS, T-Mobile i Vipnet.
Učitavam komentare ...