Bojkot
Coca Cola prekida oglašavanje na društvenim mrežama
Od prvog srpnja poznati proizvođač osvježavajućih pića će prekinuti s oglašivačkim kampanjama na Facebooku, Instagramu i Twitteru.
Coca-Cola Company je još jedna velika tvrtka koja se pridružila bojkotu pod nazivom "Stop Hate For Profit" (Zaustavite mržnju zbog zarade), koji su organizirali Anti-Defamation League, NAACP i druge organizacije.
Coca-Cola će stoga od prvog srpnja prekinuti sa svim oglašivačkim kampanjama na društvenim mrežama, koje uključuju Facebook, Instagram i Twitter, a bojkot će prema riječima CEO-a tvrtke Jamesa Quinceya trajati najmanje mjesec dana.
Quincey kaže da će tijekom tog razdoblja dobro preispitati svoje standarde oglašavanja, napraviti unutrašnju reviziju svojeg marketinga i vidjeti što će poduzeti društvene mreže kako bi svoje platforme očistile od govora mržnje, nasilja i neprimjerenih sadržaja. "Obavijestit ćemo ih da očekujemo od njih veću odgovornost, djelovanje i transparentnost", navodi Quincy u službenom priopćenju.
Mada je šef Facebooka Mark Zuckerberg najavio velike promjene u pravilima komunikacije na Facebooku, najveća društvena mreža nije zadovoljila kritičare, pa su mnogi veliki brandovi odlučili zaustaviti prikazivanje svojih oglasa na njoj, a među njima su Levi's, Dockers, Mozilla, North Face, Unilever, Honda i Verizon, a ovih je dana i Viber objavio prestanak suradnje s Facebookom.
"Pošaljimo Facebooku snažnu poruku: Vaša zarada nikada neće biti vrijedna promocije mržnje, bahatosti, rasizma, antisemitizma i nasilja", navodi inicijativa Anti-Defamation League u pozivu tvrtkama na bojkot Facebooka".
Učitavam komentare ...