Virtualna moda
Luksuzni brand otvara dućan u metaverzumu
Američki lanac luksuznih robnih kuća Bloomingdale's slavi 150 godina postojanja otvaranjem virtualnog dućana.
Poznati američki lanac luksuznih robnih kuća Bloomingdale's želi se uključiti u hype oko metaverzuma, otvaranjem svojeg novog virtualnog dućana koji će mu napraviti Emperia, softverska VR tvrtka specijalizirana za izradu komercijalnih virtualnih prostora.
Bloomingdale’s se na ovo odučio povodom 150-godišnjice svojeg postojanja, a virtualni dućan će biti otvoren tijekom New York Fashion Weeka, koji započinje 9. rujna ove godine, no već sada možete isprobati kako to funkcionira putem ove poveznice. Iskreno rečeno nismo nimalo impresionirani.
Virtualni dućani nisu nikakva novost, pa smo već imali prilike vidjeti uspješne, manje uspješne i potpuno neuspješne pokušaje lansiranja web dućana u obliku virtualnih prostora kroz koje se kupci mogu šetati kao u pravim dućanima i kupovati raznu robu te čak posjećivati i neke zabavne sadržaje i prostore u kojima se mogu igrati ili igrati videoigre.
Kao što dobro znamo, to nije zaživjelo u onoj mjeri kako su se retaileri i proizvođači takvih servisa nadali, sve dok priču nije oživio Mark Zuckerberg predstavljanjem svoje vizije metaverzuma.
Kako se čini, Bloomingdale's želi uloviti svoj vlak za multiverzum kako bi bio korak ispred konkurencije, ukoliko budućnost VR-a kako je vidi Facebook doista zaživi.
Popularni brand će u svojem virtualnom dućanu donijeti kolekcije vrhunskih modnih brandova koji uključuju Polo Ralph Lauren, Marc Jacobs, David Yurman, MCM, Byredo i Baccarat.
Sretno im bilo.
Učitavam komentare ...