Nalazite se
  • Pop Tech
  • Nove tehnologije i inovacije za ljepotu
Članak
Objavljeno: 21.05.2019. 12:44

VIVATECH 2019 

Nove tehnologije i inovacije za ljepotu

L'Oréal je na sajmu Viva Technology Paris 2019 predstavio inovacije namijenjene lijepom izgledu.

Nove tehnologije i inovacije za ljepotu

Na sajma startupova, digitalnih transformacija i inovacija Viva Technology Paris 2019 (VIVATECH), koji se održao u Parizu od 16. do 18. svibnja, L'Oréal je predstavio inovacije koje su namijenjene korisnicima koji se brinu za svoj izgled.

Među tehnologijama i digitalnim proizvodima iz te domene L'Oréal je premijerno predstavio uslugu virtualnog savjetnika za kosu koji daje korisne savjete o boji i njezi kose, aplikaciju La Roche-Posay Effaclar Spotscan za analizu stanja kože, 360° virtualni zid s trendovima ljepote inspiriran sadržajem društvenih medija te Lancôme 3D pisač.

1

U dijelu koji je bio posvećen njezi kože posjetitelji su dobili više informacija o prilagođenoj njezi te individualnim potrebama, i to zahvaljujući Vichy Skin Consult aplikaciji za otkrivanje znakova starenja te dijagnozi kože. La Roche-Posay razvio je aplikaciju EFFACLAR SPOTSCAN koja analizira stanje kože uz pomoć samo jednog klika na mobitelu korištenjem umjetne inteligencije. Aplikacija svakom korisniku nastoji omogućiti preciznu analizu, pravu informaciju i personalizirani savjet vezan u njegu kože lica te dakako preporučuje neke od proizvoda poznate kozmetičke marke.

4

Virtualni savjetnik za kosu kojeg potpisuje ModiFace, L'Oréalova kompanija koja se bavi razvojem tehnologija koje kombiniraju njegu ljepote s proširenom stvarnošću, premijerno je predstavljen na ovogodišnjem sajmu. On posjetiteljima omogućuje da putem glasovne naredbe dobiju profesionalne savjete za njegu kose te virtualno isprobaju boju koja najbolje odgovara njihovoj osobnosti i cjelokupnom izgledu.

2

Zahvaljujući 360° virtualnom zidu inspiriranom sadržajima društvenih medija posjetitelji su mogli ući u prostor i upoznati se s najnovijim trendovima ljepote.

Osim toga, posjetitelji su također mogli isprobati Giorgio Armani Beauty aparat za virtulano isprobavanje ruževa koji je razvijen uz podršku ModiFacea, a tehnološka inovacija pod nazivom My Little Factory omogućuje proizvodnju personaliziranog pudera na zahtjev, dok Lancôme Shade Finder aplikacija koristi umjetnu inteligenciju kako bi korisnicima preporučila odgovarajuću nijansu pudera.

3

L'Oréalov nastup na sajmu jasno govori da se industrija ljepote (kao i sve druge industrije) sve više oslanja na tehnologiju, a korisnici puni ega i taštine spremni su trošiti novac na takve proizvode jer očito sve više vjeruju umjetnoj inteligenciji nego kozmetičarima, modnim guruima i časopisima. 

Vezani sadržaji
Komentari

Učitavam komentare ...

Učitavam













       

*/-->