2015 Geneva International Motor Show
Rimac ugrađuje svoje baterije u Koenigsegg Regeru
Baterijski sustav tvrtke Rimac Automobili ugrađuje se u jedan od najmoćnijih automobila serijske proizvodnje.
Novi uspjeh tvrtke Rimac Automobili koja je postala svjetski poznata svojim električnim superautomobilom Concept One, dolazi s ovogodišnjeg međunarodnog sajma 2015 Geneva International Motor Show, gdje je upravo objavljeno da hrvatski proizvođač proizvodi baterijski sustav najveće gustoće, upravljačke sustave i druge komponente za Koenigsegg Regeru, jedan od najsnažnijih serijskih automobila na svijetu.
Ovime domaći proizvođač automobila, nakon svog električnog bicikla, ponovno ima proizvod kojim izlazi na šire tržište od onog na kojem nastupa s Conceptom One automobilom koji se proizvodi isključivo prema narudžbi.
Koenigseggov osnivač i inovator Christian von Koenigsegg izumio je potpuno novi pogonski sustav pod nazivom Koenigsegg Direct Drive Transmission ili KDD u kojem veliku ulogu ima Rimčev baterijski sustav koji može pružiti 500 kW snage i apsorbirati 150 kW regenerativnim kočenjem.
Za usporedbu, standardni baterijski paket bi za takve performanse trebao biti težak oko 500 kg, što za Koenigsegg nije prihvatljivo, pa je Rimac za njih proizveo baterijski sustav od 9,27 kWh koji čini više od 3.000 individualnih dijelova, te može dostaviti oko 4,35 kW po kilogramu, u paketu koji je težak 115 kg i zauzima samo 67 litara volumena u centru vozila.
Rezultat toga je automobil od 1500 konja u kombinaciji ICE+E izlazne snage, okretni moment od 2000 Nm, te manje od 20 sekundi za ubrzanje od 0 do 400 km/h.
Regera će se proizvesti u 80 primjeraka u obnovljenom i nadograđenom Koenigseggovom tvorničkom kompleksu, a cijena automobila za sada još nije poznata.
Učitavam komentare ...