Konferencija
Kada je beskontaktno plaćanje sigurno?
Zagrebačka konferencija Korporativna sigurnost 2015 bavit će se problematikom sigurnosti u beskontaktnom plaćanju.
Beskontaktno plaćanje je sigurno ukoliko se osjetljivi podaci pohrane odvojeno od generalnog pristupa (kao što je SIM kartica) i ukoliko se kriptira komunikaciju potrebnu za odvijanje transakcije.
Uoči Liderove konferencije Korporativna sigurnost koju pod pokroviteljstvom MUP-a organizira poslovni tjednik Lider s tvrtkom MBOS savjetovanje 11. ožujka u Hypo centru, to ističe Tomislav Sessa, koordinator za upravljanje korisničkim uređajima u Vipnetu, te dodaje kako potencijalni rizici ovakvog načina plaćanja uvelike ovise o izvedbi beskontaktnog platnog proizvoda, širini njegove primjene, kao i o nositelju platnog identiteta kao što su kartica, mobitel, naljepnica...
"Mobitel kao nositelj je najveći izvedbeni izazov jer omogućuje više načina NFC rješenja (SIM kartica, čip u mobitelu, HCE), a svako od tih rješenja na svoj način pristupa sigurnosnim problemima i, sukladno tome, autorizaciji plaćanja i instalaciji", kaže Sessa.
Kako pojašnjava, plaćanja se mogu podijeliti u dvije kategorije: "Proximity" plaćanja gdje je korisnik fizički prisutan na mjestu obavljanja transakcije i "Remote" plaćanja gdje korisnik nije fizički prisutan na mjestu obavljanja plaćanja (plaćanja putem interneta, SMS-a...).
"Beskontaktno, kao i kontaktno plaćanje, ulazi u kategoriju proximity plaćanja, no uvođenjem mobitela kao nositelja beskontaktnog plaćanja u platni ekosustav, sa svim mogućnostima koje mobitel pruža, pomiču se granice između proximity i remote plaćanja te će one biti sve manje vidljive, a proizvodi koji će se kreirati nastojat će izvući najbolje iz oba svijeta", kaže Sessa koji će više o ovoj temi govoriti na konferenciji.
Što se trendova tiče, predviđa kako će budući platni ekosustavi trebati podržati više metoda izvedbe platnih proizvoda na mobitelu, gdje korisnik usluge neće biti opterećen metodom izvedbe proizvoda nego će, ovisno o korištenom mobitelu, pružatelj usluga ponuditi najbolju izvedbu.
"Takvom konsolidacijom otvorit će se vrata razvoja novih usluga na istoj platformi koji komplementiraju platne proizvode poput loyalty kartice, kontrole pristupa određenom događaju: kino, koncerti, utakmice..", zaključio je Sessa.
Učitavam komentare ...