Crowdinvesting
Prpićev Trillenium počeo prodavati udjele
Platforma za virtualni šoping Hrvoja Prpića upravo pokrenula crowdinvesting kampanju putem Seedrs platforme.
Za projekt Trillenium platforme za virtualni šoping čuli smo prvi puta prije 6 godina kada su je kao novi inovativni projekt prijavili na VIDI e-novation Award i kao inovativno ICT rješenje dobili nagradu "Brončano Teslino jaje", svrstavši se uz bok Nanobitu, Rimac automobilima i SalesPodu, koji su se u međuvremenu pokazali kao vrlo uspješni projekti na globalnoj sceni.
Očito je žiri VIDI e-novationa tada imao dobar nos za one koji će prije ili kasnije uspjeti, pa je i Trillenium danas sazrio da zasjedne na tron, gdje ga za sada čeka samo ASOS, kao partner, a ujedno najveći svjetski fashion web shop.
Osnovna ideja projekta poznatog hrvatskog poduzetnika Hrvoja Prpića je u tome da se za potrebe virtualnog kupovanja spoje virtualna stvarnost, 3D, gaming, mobilne tehnologije, interaktivnost i sustav društvenih mreža, kako biste mogli kupovati pravu robu u virtualnim trgovinama, kao što recimo za "zlatnike" kupujete iteme, oružje i odjeću u video igrama.
Kako bi se VR šoping učinio dodatno zanimljivijim, sustav će podržavati VR naočale i headsetove poput Oculus Rifta, Google Cardboarda i Sony Morpheusa, a svi će online dućani moći "embedati" Trillenium direktno na svoje stranice, kako bi svojim kupcima mogli ponuditi jedno novo iskustvo online šopinga.
Na Prpićevu žalost, odličnoj ideji virtualnog šopinga trebalo je jako dugo vremena do realizacije iz različitih razloga, uključujući probleme s hrvatskom birokracijom, zbog koje je čitavo poslovanje prenio u Veliku Britaniju, no ulazak u sustav financiranja putem Seedrs platforme je veliki korak koji ga očito jako približava konačnom cilju.
Trillenium investitorima naime nudi 7,96 posto udjela u svojoj tvrtki, u zamjenu za 200.010 britanskih funti (2.048.255 kn) ukupnih investicija, a da je kampanja odlično započela, svjedoči podatak da je u trenutku pisanja ove vijesti već prikupljeno više od 40 tisuća funti.
Na svojem Facebook profilu Prpić piše kako vjeruje da će ovo biti najuspješnija hrvatska crowdinvesting kampanja, te kaže da su svi njegovi prijatelji i brojni jaki igrači iz hrvatskog biznisa već pristali biti investitori, te im se ovom prilikom zahvaljuje.
Ukoliko i sami želite investirati u Trillenium i postati njegov "dioničar", posjetite ovu poveznicu.
Ekskluzivni intervju s Hrvojem Prpićem možete pročitati na IT Biz Crunch portalu ovdje.
Učitavam komentare ...