Nalazite se
Članak
Objavljeno: 07.10.2024. 14:57

Blender: Film & Games 2024

Održana konferencija koja spaja film i gaming

Brojni domaći i inozemni stručnjaci, predstavnici obje industrije, podijelili su dobra i loša iskustva, novitete i izazove s kojima se susreću

Održana konferencija koja spaja film i gaming

Izvor fotografija: Nikola Madunović

Prvo izdanje konferencije Blender: Film & Games otvorilo je brojne aktualne teme kroz panele i prezentacije mnogobrojnih stručnjaka audiovizualne i gaming industrije. 

Benjamin Noah Maričak, voditelj ureda Games Croatia koji je osnovan ove godine pri HAVC-u, a koji je uz filmski ured također organizator, naglasio je kako je ova konferencija bitan kotačić u razvoju audiovizualne industrije i prva takve vrste održana u Hrvatskoj. 

Blender-(261)

Christopher P. Marcich, ravnatelj HAVCa, otišao je korak dalje i rekao da je ovo svjetska premijera takve konferencije, jer na primjer Španjolska također pokreće sličnu konferenciju, ali tek kroz nekoliko dana pa smo mi ipak prvi. 

Location manageri, Naomi Liston i Klaus Grosse Darrelmann, koji su odabirali lokacija za filmove kao što su The Grand Budapest Hotel, Game of Thrones, Red Sparrow i The Northman, na svom panelu pričali su o izazovima s kojima se susreću na lokacijama koje nemaju nikakvu infrastrukturu, ali su savršena podloga za stvaranje budućeg filmskog hita.

Blender-(215)

Oni će ostati u Hrvatskoj punih deset dana te će obići Hrvatsku, od Slavonije do Dalmacije, jer su u potrazi za lokacijama za njihove nove projekte. 

Roblox, platformu za online igre i sustav za stvaranje igara i kako promovirati svoj film na toj značajnoj platformi objasnio nam je scenarist Branko Ružić, koji je u sklopu konferencije održao i radionicu scenarija u trajanju gotovo četiri sata. Sve tri radionice koje su se održale u sklopu konferencije bile su popunjene do zadnjeg mjesta.

Blender-(157)

Prvi dan karijera u audiovizualnoj industriji prošao je više nego odlično i uz brojne posjetitelje, učenike, srednjoškolce i studente, koji su se interesirali za svoje buduće zanimanje kako u filmu tako i u gamingu i to na devet info pultova raznih tvrtki i obrazovnih institucija (ADU, Algebra, Vern i PISMO).

Mislav Balković, rektor Sveučilišta Algebra po završetku konferencije ponovio je važnost edukacije u gaming industriji: „Podcijenili smo moć hrvatske IT industrije u privlačenju mladih ljudi i otvaranju novih radnih mjesta. Iskustvo nam je pokazalo da preko 87% studenata Algebre već za vrijeme studija pronalazi posao, zato je važno da kroz prijediplomski studij namijenjen razvoju računalnih igara damo dodatan doprinos game development industriji. Naš program odlično se nadopunjuje na srednjoškolski strukovni program koji već postoji u Sisku. Želimo Hrvatsku pozicionirati kao zemlju predvodnicu razvoja game developmenta u ovom dijelu svijeta, a pokretanje stručnog studija prvi je korak u tom smjeru.“

Blender-(79)

Za kraj, konferenciju je nabolje opisao Jan Juračić, narativni dizajner: 'Konferencija je bila uspješna sinergija dvije discipline. Tko nije otišao inspiriran, nije obraćao pažnju!’

Komentari

Učitavam komentare ...

Učitavam













       

*/-->