Nalazite se
Članak
Objavljeno: 20.03.2025. 14:38

Zoom 

Zoom predstavlja nove AI značajke

Zoom predstavlja nove agentske AI vještine i agente za Zoom AI Companion.

Zoom predstavlja nove AI značajke

Zoom Communications je predstavio mogućnosti agentskog AI Companiona, nove Zoom AI Companion vještine i AI ažuriranja na svojoj platformi, uključujući Zoom Meetings, Zoom Team Chat, Zoom Docs, Zoom Phone, Zoom Whiteboard, Zoom Contact Center, industrijska rješenja i više.

Nove inovacije Zoom korisničkog iskustva (CX) uključuju poboljšanja sljedeće generacije za Zoom Virtual Agent chat i uvođenje Virtual Agenta za glas, mogućnosti usmjeravanja namjere umjetne inteligencije i Napredno upravljanje kvalitetom.

"AI Companion se razvija od osobnog asistenta do stvarno agentskog, što signalizira veliki korak naprijed u tome kako umjetna inteligencija može poboljšati produktivnost i suradnju na poslu," rekao je Smita Hashim, glavni proizvodni direktor u Zoomu. "Isporučujemo vrijednost za naše klijente kroz AI agente i agentske vještine koje rješavaju stvarne probleme kupaca, pomažući im da se povežu, surađuju i učine više, a sve unutar Zoom platforme kojoj naši korisnici vjeruju i koju vole."

"Koristimo Zoom AI Companion otkad je postao dostupan i iz prve ruke sam vidio kako je transformirao naše akademske i administrativne operacije", rekao je Steven Carroll, glavni informativni službenik na Sveučilištu Saint Leo. "Ova se tehnologija ne odnosi samo na učinkovitost; ona omogućuje našim zaposlenicima da troše manje vremena na ručne zadatke, a više vremena na smislenu suradnju, te da se usredotoče na ono što je najvažnije: podržavanje obrazovnog putovanja naših učenika."

Zoom unapređuje AI Companion na cijeloj svojoj platformi pomoću AI agentskih vještina, agenata i modela kako bi pružio rezultate visoke kvalitete, pomogao korisnicima poboljšati produktivnost i ojačati odnose.

AI Companion pomoći će korisnicima da učine više izvršavajući u njihovo ime i upravljajući radnjama u više koraka uz znanje o tome koje agente i vještine iskoristiti korištenjem razmišljanja i pamćenja za donošenje odluka, rješavanje složenih problema i učenje tijekom vremena, zajedno s radnjom zadatka i orkestracijom za izvršavanje i dovršavanje zadataka.

Dodatne nove agentske vještine uključuju upravljanje kalendarom za pomoć u planiranju sastanaka i pronalaženje vremena koje odgovara svima, generiranje isječaka za brzo stvaranje isječaka, pomoć pri pisanju za napredno stvaranje dokumenata i više.

AI Companion također će se proširiti na specijalizirane agente koji pokreću Zoom Business Services. Za samoposluživanje korisnika, Zoom Virtual Agent koristi pamćenje i vještine rasuđivanja kako bi pružio empatične i kontekstualne razgovore i radnje zadataka za rješavanje složenih problema od početka do kraja.
Uz AI Studio, korisnici mogu bez napora stvarati i implementirati prilagodljive virtualne agente (dostupno u beta verziji kasnije ovog proljeća).

Korisnici Zoom Revenue Acceleratora također će moći iskoristiti prednosti specijaliziranog agenta za prodaju u nadolazećim mjesecima kako bi pomogli povećati prihod putem automatiziranih uvida, personaliziranog dosega i poboljšanog traženja.

Uskoro, s otvorenom platformom Zooma, korisnici će moći komunicirati s agentima trećih strana kao što su ServiceNow AI agenti i kreirati vlastite prilagođene agente sa specifičnim skupovima vještina za rješavanje jedinstvenih potreba, kao što je pojednostavljenje prodajnih RFP-ova ili zahtjeva za IT i HR usluge.
Organizacije će moći izraditi prilagođene predloške za sastanke i prilagođene rječnike s vokabularom koji je jedinstven za njihovu tvrtku ili industriju, uključiti informacije iz vlastitih izvora podataka, uključujući kompatibilne aplikacije trećih strana, i koristiti AI Studio za proširenje znanja i vještina AI Companiona za pomoć u donošenju odluka i akcija te dovršavanju zadataka.

Korisnici će imati pristup digitalnom osobnom treneru za umjetnu inteligenciju i prilagođenim predlošcima sažetaka sastanaka koji će korisnicima omogućiti strukturiranje sažetaka sastanaka za određene industrijske vertikale ili slučajeve korištenja.

Korisnici će također imati pristup prilagođenim avatarima za zumirane isječke koji će pomoći u skaliranju stvaranja video isječaka i izbjeći višestruka snimanja korištenjem personaliziranog avatara generiranog umjetnom inteligencijom za stvaranje isječaka sa skriptom koju je dao korisnik. Prilagođeni avatari bit će uključeni u dodatak Custom AI Companion, a moći će se kupiti i zasebno.

Očekuje se da će dodatak Custom AI Companion biti dostupan za kupnju u travnju za 12 USD po korisniku mjesečno (očekuje se da će osobni trener biti dostupan u lipnju).
Kao dio Zoomovog udruženog pristupa umjetnoj inteligenciji, dodatak Custom AI Companion uključit će male jezične modele (SLM) uz Zoomove LLM-ove treće strane kako bi pružio vodeću izvedbu u industriji i isplativost za moderna poduzeća. Zoomovi novi SLM-ovi obučeni su s opsežnim višejezičnim podacima, optimizirani za specifične zadatke za izvođenje složenih radnji i dobro pozicionirani za olakšavanje suradnje s više agenata.

Zoom Tasks s AI Companionom pomoći će korisnicima da otkriju, dovrše i upravljaju zadacima na Zoom Workplaceu automatskim otkrivanjem stavki radnji u sažecima sastanaka, chatovima i e-porukama te dovršavanjem zadataka poput zakazivanja naknadnih sastanaka ili generiranja dokumenata sa sastanaka. Zadaci će biti dostupni u novoj kartici unutar Zoom Workplace i mogu se ugraditi u Zoom Doc, stvarajući središnje spremište za praćenje osobnih, timskih i projektnih zadataka od stvaranja do završetka. Lansiranje Zoom Tasksa očekuje se krajem ožujka.

Bilješke uživo za sastanke i telefon, čije se lansiranje očekuje u svibnju, pružit će sažetke u stvarnom vremenu tijekom sastanka ili telefonskog poziva kako bi korisnici mogli brzo uhvatiti korak, ostati na pravom putu, usredotočiti se na teme u stvarnom vremenu povezane s dnevnim redom i pratiti ažuriranja uživo.

AI Companion za Zoom Phone sada može generirati sažetke govorne pošte i podržavati Zoom za aplikaciju Microsoft Teams. Zoom Phone pozivi unutar Microsoft Teamsa mogu generirati sažetke poziva AI Companion te odrediti prioritete i izdvojiti zadatke iz govorne pošte.

Novi diktafon na mobilnoj aplikaciji Zoom Workplace, čije se lansiranje očekuje krajem ožujka, prepisivat će, sažimati i bilježiti radnje s AI Companion i stvarati visokokvalitetne snimke za razgovore uživo, tako da se korisnici mogu povezati bez bilježenja.

AI Companion za rezervaciju radnog prostora pokazat će zaposlenicima u uredu kada se očekuje da će kolege biti u uredu, preporučiti koje dane da odu u ured na temelju zakazanih sastanaka i zakazanih dana njihovih suigrača u uredu te će AI Companion proaktivno rezervirati radni stol ili Zoom sobu za njih. Očekuje se da će ova ažuriranja biti pokrenuta u svibnju.

Zoom Docs pomaže radnicima u učinkovitijem stvaranju visokokvalitetnog sadržaja pružajući AI Companion pomoć pri pisanju, kao i interne i eksterne mogućnosti pretraživanja informacija kako bi se povećala produktivnost i pojednostavili tijek rada.

Zoom Docs imat će poboljšane mogućnosti AI Companiona s naprednim referencama i upitima koji će moći pomoći korisniku da stvori plan pisanja na temelju konteksta, pretraži unutarnje i vanjske informacije za reference i agregira ih u visokokvalitetni poslovni dokument na temelju korisničkih uputa. Početak naprednih referenci i upita očekuje se u lipnju.

Korisnici mogu zatražiti od AI Companiona da automatski stvori podatkovne tablice , uključujući sažetke sastanaka, tako da se sadržaj može lakše probaviti i organizirati u obliku tablice. AI Companion će moći automatski označiti stupce kako bi korisnici mogli brzo vidjeti istaknute stavke i automatizirati informacije poput kategorizacije i sažetka za svaki zapis. Očekuje se da će ova značajka biti dostupna u srpnju.
Zoom je također najavio Zoom Drive , središnje spremište sredstava za sastanke i produktivnost kao što je Zoom Docs, koje će olakšati pronalaženje i pristup sredstvima na Zoom Workplaceu. Lansiranje Zoom Drivea očekuje se u svibnju.

Zoom AI Companion nastavlja biti uključen bez dodatnih troškova za korisnike s plaćenim uslugama na svojim Zoom korisničkim računima. Specijalizirane AI Companion mogućnosti, prilagođene konfiguracije agenata i agenti trećih strana mogu koštati dodatnu naknadu ili podliježu zasebnoj cijeni.

Novi generativni AI napredak s vještinama agentske umjetne inteligencije uvest će sljedeću evoluciju samoposluživanja. Zoom Virtual Agent nudit će više vještina prirodnog jezika, rješavati složene upite i izvršavati zadatke u ime kupaca. Kako bi proširio ove mogućnosti, Zoom Virtual Agent bit će dostupan za glasovne i chat kanale (planirano za kvalificiranu korisničku beta verziju kasnije ovog proljeća), nudeći besprijekorno, uvijek uključeno iskustvo.

S naprednim upravljanjem kvalitetom, timovi kontaktnih centara imat će pristup automatskom upravljanju kvalitetom, koje će koristiti AI za automatsko ocjenjivanje do 100% interakcija s klijentima, i upravljanje kvalitetom, koje će isporučiti sučelje za razgovor za nadređene za izravno postavljanje upita o prijepisima i otkrivanje vrijednih uvida. Početak naprednog upravljanja kvalitetom očekuje se u svibnju.

Vezani sadržaji
Ključne riječi Zoom Communications
Komentari

Učitavam komentare ...

Učitavam