Pobjednici 2010

Važnost je shvaćena, ali ne dovoljno. Hrvatske su kompanije shvatile promotivnu vrijednost koju im pruža vlastita internetska stranica, ali ne uvijek i u dovoljnoj mjeri. U odnosu na prethodne godineprimjetan je znatan napredak u pristupu izrade stranica. Povećava se broj kompanija koje su uočile da je dobra internet promocija uspjela kombinacija dizajna, multimedijalnosti, interaktivnosti i sadržaja. No, još uvijek je prevelik broj onih koji nedostatak originalnih ideja nadoknađuju agresivnim flashom, kao i onih koji smatraju da je dovoljno imati stranicu, pa makar ih svojim amaterizmom predstavljala u najgorem svjetlu

Manuela Tašler,
predsjednica žirija

Najbolji u kategoriji

Futura Dent Estetica

Čisto osvježenje na hrvatskom korporativnom web prostoru, kako na razini korištenja svih mogućnosti prezentacije djelatnosti putem interneta, tako i na razini dizajnerskog i sadržajnog rješenja. Stranica je dinamična, ali ne i agresivna. Puna je informativnog sadržaja, ali nije dosadna, nego i duhovita. Izbjegnuti su svi klišeji i postignuta originalnost. Potpuno je u funkciji osnovne poruke: Mi nismo obični stomatolozi, naš pristup se razlikuje o uobičajenih!

Davidia Int

Inovativan u pristupu korisniku, atraktivna ulazna stranica, vrlo informativan.

Imago.hr

Inovativan, duhovit i informativan, interaktivan i multimedijalan.

Concept Studio d.o.o.

Dizajnerski originalan, informativan i sveobuhvatan, potpuno uslužan za korisnika.

MediaNovak

Pomalo agresivan ali u funkciji potpune prezentacije djelatnosti.

Agram životno osiguranje

Primjer uspješnog korištenja prednosti interneta za atraktivnu promociju djelatnosti.

Ožujsko pivo

Dinamičan, zabavan, privlačan i u potpunosti okrenut korisniku.

Badel 1862

Lijep i pregledan, istovremeno podržava kompaniju i sve njezine brendove.

Stolarija Kovačić

Odlično koristi medij kako bi korisnicima predstavio svoju djelatnost.

Riba ribi grize rep d.o.o.

Dinamičan, zabavan, multimedijalan i pregledan.