Garnier Extreme Liga facebook kampanja
Po prvi puta u regiji - napravljena je Facebook igra vođenja nogometne momčadi, na zabavan način povezana sa dezodoransom.
U kategoriji web promocija konkurencija je ove godine bila odlična. Mnoge su kampanje odlično iskoristile interaktivne mogućnosti interneta. 10 odabranih predstavlja samo vrh cijelog niza vrlo originalnih ideja poznatih brandova. Ono što nas posebno veseli je stvaranje potpuno novih tržišnih marki iza čega stoje potpuno nove male kreativne agencije i pojedinci koji su svojom lucidnošću udahnuli novu svježinu u prostor weba koji se u Hrvatskoj tek razvija. Oni dokazuju da novac ponekad nije jedini uvjet za dobru web kampanju.
Tomislav Kotnik,
predsjednik žirija
Osim što je Karlova oklada bila prisutna kroz sve medije, snažno je odjeknula i na Facebooku i Twitteru i tako pokazala kako nije riječ samo o brandu koji želi da ga se čuje, već i brandu koji zna slušati. Jer komunikacija i interakcija s korisnikom danas je zakon kada se koristi Internet. Najveća vrijednost jest što je pokazala kako ukomponirati društvene mreže u moderne marketinške kampanje.
Po prvi puta u regiji - napravljena je Facebook igra vođenja nogometne momčadi, na zabavan način povezana sa dezodoransom.
Kampanja koja je u danu stvorila nevjericu, ali i buzz - web hosting paketi besplatno? Rezultat - podijeljen hosting vrijedan 99.000 kuna.
Uspješno ostvarenje zabave, druženja i promocije fanova Ožujskog koji su u prvom planu ove marketinške kampanje.
Kreativnoj stranici u prilog je išla i vrlo kreativna ponuda naljepnica za zid s intuitivnim interaktivnim servisima. A naljepnice se mogu odmah i naručiti.
Kampanja koja potiče najkreativnije korisnike Facebooka da izraze svoje želje - a naručitelj može upoznati kupce i saznati što još žele.
Interaktivna, informativna, inovativna, i... Ništa više na "i", ali primjer zabavne i društvena kampanje ukomponirane u efektnu flash-igricu.
Bogata kampanja pravilno je primijenila sve oblike web promocije (banner, Facebook, Twitter, Google, YouTube) i uvela inovaciju u obliku primjene Google AdMob oglasa.
Web trgovina za grupnu kupovinu fokusirala je svoju kampanju na offline medije, ali i one društvene, i tako privukla pažnju kupaca.
Odlična integracija QR kodova. Ambalaža komunicira s potrošačem i usmjerava ga na web servis povezan s Facebookom.