Unity
Unity developerima naplaćuje instalacije igara
Unity će od sada developerima početi naplaćivati naknadu svaki put kada se njihova igra instalira.
Unity je donio kontroverznu odluku koja se neće nimalo dopasti developerima koji popularni engine koriste u izradi svojih igara.
"Uvodimo Unity Runtime naknadu koja se temelji na svakom preuzimanju kvalificirajuće igre od strane krajnjeg korisnika. Ovo smo odabrali jer svaki put kad se igra preuzme, instalira se i Unity Runtime. Također vjerujemo da početna naknada temeljena na instalaciji omogućuje kreatorima da zadrže tekuću financijsku dobit od angažmana igrača, za razliku od udjela prihoda", piše Unity u svojem blogu.
Unity kaže da će developerima biti naplaćene instalacije nakon što pređu minimalni prag prihoda u zadnjih 12 mjeseci i minimalni broj instaliranja. Točne naknade će se razlikovati ovisno o tome koji plan koriste. Pretplatnici Unity Personala i Unity Plusa plaćat će 0,20 dolara po instalaciji nakon što dosegnu 200.000 dolara prihoda u proteklih 12 mjeseci i 200.000 instalacija.
Članovi koji koriste planove Unity Pro i Enterprise imaju slojevitu strukturu naknada koja smanjuje njihove stope nakon što dosegnu pragove od 100.000, 500.000 i jedan milijun instalacija. Tvrtka tvrdi da će tjeranje programera da postignu oba cilja prije nego što se od njih zatraži da plate naknadu osigurati da će biti naplaćeni samo oni koji postignu "značajan uspjeh".
Prve reakcije developera na ovu odluku Unitya prilično su žestoke. "Ako kupite našu igru , nemojte je instalirati," duhovito je na X-u napisao dizajner igara iz Newfangled Gamesa Henry Hoffman.
Učitavam komentare ...