Nalazite se
Članak
Objavljeno: 06.03.2025. 15:38

PR/PROMO 

HT i Hiljson Mandela protiv govora mržnje

HT pokreće kampanju 'Pa-pa govoru mržnje' koja ukazuje na razmjere ovog društvenog problema među mladima u Hrvatskoj.

HT i Hiljson Mandela protiv govora mržnje

Prema istraživanju koje je proveo Hrvatski Telekom, 52% mladih u Hrvatskoj doživjelo je govor mržnje, najčešće zbog seksualne orijentacije, fizičkog izgleda ili nacionalne i etničke pripadnosti. Iz tog razloga HT i Hiljson Mandela udružili su snage i izbacili trap hit 'Pa pa pa' kojim pozivaju mlade da dignu glas protiv govora mržnje. 

 'Pa-pa govoru mržnje' jasna je i beskompromisna poruka društveno odgovorne kampanje Hrvatskog Telekoma kojom poziva sve, osobito mlade, da se suprotstave govoru mržnje. Tom inicijativom HT želi podići svijest o ovom problemu, rasprostranjenom ponajviše u online prostoru, upozoriti na njegove trajne posljedice po mentalno zdravlje žrtava i potaknuti društvo na veću toleranciju i razumijevanje.  

U sklopu kampanje HT je udružio snage s Hiljsonom Mandelom, hrvatskim trap izvođačem koji svojim novim hitom 'Pa pa pa' poziva mlade da zajedno dignu glas protiv govora mržnje. Pjesma je danas premijerno izvedena na jedinstvenom pop-up događanju u centru Zagreba na oduševljenje brojnih fanova i prolaznika, a poslušati je možete ovdje.

Rezultati istraživanja koje je HT proveo u srpnju 2024. godine među mladima u Hrvatskoj u dobi od 16 do 25 godina potvrđuju razmjere govora mržnje kao ozbiljnog društvenog problema. Zabrinjavajuće je da je svaka druga mlada osoba (52%) osobno doživjela govor mržnje, dok je njih čak 69% svjedočilo govoru mržnje prema drugima. Metom napada najčešće se postaje zbog svoje seksualne orijentacije, fizičkog izgleda te nacionalne ili etničke pripadnosti. 

Više od tri četvrtine ispitanih (77%) smatra govor mržnje ozbiljnim problemom, a čak 81% vjeruje da govor mržnje ugrožava mentalno zdravlje mladih. Manjak samopouzdanja, pojačana anksioznost, depresija i osjećaj društvene izoliranosti samo su neke od dubokih i trajnih posljedica koje govor mržnje može ostaviti na mentalno zdravlje.

A u vremenu u kojem su digitalne tehnologije neizostavan dio svakodnevice, 71% ispitanih smatra da govor mržnje na internetu dovodi do povećanja nasilja u stvarnom životu. Zbog toga je ključno otvoreno razgovarati o ovom problemu i ulagati u edukaciju koja potiče toleranciju, smatra polovica mladih koji su sudjelovali u istraživanju. 

Ovi alarmantni podaci upozoravaju na hitnu potrebu za većom osviještenošću i djelovanjem protiv govora mržnje u društvu, a upravo je to cilj HT-ove nacionalne kampanje „Pa-pa govoru mržnje“.

Hrvatski Telekom prepoznaje svoju odgovornost u stvaranju sigurnijeg digitalnog okruženja za mlade. Svjesni smo da često prividna anonimnost na internetu i društvenim mrežama olakšava širenje govora mržnje, a previše mladih svakodnevno postaje njegovim žrtvama. Zato kampanjom „Pa-pa govoru mržnje“ želimo ohrabriti pripadnike generacije Alpha i Z da dignu svoj glas, otvoreno govore o ovom problemu i zauzmu se jedni za druge, računajući pritom na našu podršku. Naša je poruka jasna: netoleranciji nema mjesta – ni u online ni u offline svijetu. Svaki glas može biti dio promjene, a zajedno možemo graditi tolerantnije i pozitivnije društvo u kojem umjesto mržnje biramo poštovanje", istaknula je Branka Bajt, direktorica sektora za brend Hrvatskog Telekoma. 

Vezani sadržaji
Ključne riječi HT
Komentari

Učitavam komentare ...

Učitavam













       

*/-->