Nalazite se
Članak
Objavljeno: 18.09.2017. 14:33

Korištenje interneta u Hrvatskoj 

Radije čekamo autobus nego pokretanje aplikacije

Prva stvar koju Hrvati ujutro naprave na mobitelu je pregled događanja na Facebooku.

Radije čekamo autobus nego pokretanje aplikacije

Agencija MediaNet objavila je rezultate istraživanja o navikama korištenja mobilnog i fiksnog interneta u Hrvatskoj, provedenog na uzorku od 657 ispitanika.

Rezultati istraživanja ukazuju da 59% ispitanika smatra da je za njih nemogućnost pokretanja željene aplikacije ili sadržaja na internetu, veća frustracija nego 20-minutno čekanje na javni prijevoz.

Rezultati o najčešće konzumiranom sadržaju na internetu pokazuju da podjednak broj ispitanih najčešće provjerava elektroničku poštu (91%) ili je u potrazi za informativnim sadržajem (89%), a slijede ih oni kojima su u prvome planu društvene mreže (79%) i zabavni sadržaj (72%).

Samo 42% ispitanih identificira YouTube kao najvećeg potrošača mobilnog internetskog prometa. Facebook je kao glavnog krivca odabralo je njih 28%, dok je Instagram prepoznat kao podatkovno najzahtjevnija aplikacija kod 7% ispitanika.

Prva stvar koju 42% ispitanika ujutro pogleda na mobitelu je Facebook, a Slijede ga Gmail (21%) te razne aplikacije za pregled vremenske prognoze (12%).

Gotovo svi ispitanici (92%) svakodnevno koriste fiksni internet ili Wi-Fi u kućanstvu, a čak 51% njih nije zadovoljno brzinom. Zanimljivo je da se čak 32% ispitanika pokušalo spojiti na susjedov Wi-Fi, a čak 70% ispitanika navodi da odmah po dolasku u kafić traže šifru za besplatan Wi-Fi.

Istraživanje je pokazalo kako bi većini ispitanika (84%) veće frustracije nanio jedan dan bez interneta, nego jedan dan bez televizije, a gotovo jednak broj ispitanika ustvrdio je kako bi im veći problem tijekom dana bila nemogućnost pregledavanja online vijesti, nego nedostupnost dnevnog tiska.

Rezultati istraživanja su pokazali kako su kućanstva u 63% slučajeva sklona korištenju usluga istog telekom operatera, a stvari za koje bi stavili ispred interneta 71% ispitanih je odabralo kartu za koncert ili kino, dok bi se 78% ispitanika radije odlučilo za manji komad odjeće.

Istraživanje je pokazalo da hrvatski građani imaju i granicu kada je riječ o navikama korištenja mobitela. Čak 88% ljudi gotovo nikad ili tek ponekad nosi mobitel u kupaonicu prilikom tuširanja, pa je stoga isti i  postotak onih kojima aparat nikada nije pao u kadu ili WC školjku. 

Vezani sadržaji
Komentari

Učitavam komentare ...

Učitavam













       

*/-->