Nalazite se
Članak
Objavljeno: 25.04.2025. 15:25

DK2025 

Nezaobilazne digitalne teme na Danima komunikacija

Na rasporedu velikog festivala našli su se i brojni stručnjaci spremni za raspravljanje o najaktualnijim temama.

Nezaobilazne digitalne teme na Danima komunikacija

Vrhunski predavači, aktualni sadržaji i neprocjenjivi uvidi očekuju nas sredinom svibnja u Rovinju na Danima komunikacija. Već su predstavljeni predavači iz glavne dvorane Hall AAA, a u cijelosti je objavljen i raspored, uključujući i preostala četiri festivalska stagea: Hall BEE, DK LLLounge te nove stageove POOLSIDE i THE OTHER BEACH. Sudionici će se i ovoga puta moći uključiti u interaktivne diskusije i razgovore o svim područjima komunikacijske industrije, a među njima u nastavku izdvajamo ključne digitalne teme.

IAB CROATIA’S ONLINE MEDIA ADVERTISING EXPENDITURE (ADEX) REPORT

Nakon službene objave podataka, IAB Croatia na festivalu će predstaviti najnovije izdanje svog izvještaja Online Media AdEx Report, četvrtu analizu ulaganja u online medije u Hrvatskoj za 2024. i projekcije za 2025. godinu, temeljenu na IAB standardima.

1 IAB Croatia’s Online Media Advertising Expenditure (AdEx) Report

U sklopu posebnog programskog segmenta sljedeći stručnjaci iz radne skupine za Online Media AdEx IAB-a Croatia predstavit će ključne uvide i trendove koji oblikuju digitalni medijski prostor: Vjekoslav Srednoselec (Growth Officer, dentsu Jugoistočna Europa), Boris Zatezalo (Voditelj razvoja poslovanja, Aleph), Marijan Mihić (voditelj digitalnog odjela, Advans Adria), pridružit će im se i Iva Vukmanić (menadžerica za strategiju, medije i inovacije, HEINEKEN Hrvatska) u razgovoru koji će moderirati Matej Sever (Product Manager Audience Measurement, Ipsos). Ovaj uvid u podatke o investicijama i potrošnji unutar digitalnih medija poslužit će kao vrijedan alat za bolje planiranje i razumijevanje tržišta koje se brzo mijenja.

ON INFLUENCER MARKETING BY IAB CROATIA: IS YOUR FEED A LIE?

Influencer marketing dosegao je razinu u kojoj promotivne poruke postaju gotovo neprimjetne – bez jasnih naznaka da je riječ o sponzoriranom sadržaju.

2 On Influencer Marketing by IAB Croatia

Autentičnost se sve češće zamjenjuje pažljivo konstruiranim narativima koji imaju jasan prodajni cilj, a u Hrvatskoj ovo područje još uvijek nije dovoljno regulirano. IAB Croatia kroz svoj (Samo)regulacijski hub aktivno radi na podizanju etičkih standarda u influencer marketingu, o čemu će s moderatoricom Sandrom Babić (urednica, novinarka i voditeljica razvoja novih proizvoda, Lider Media) razgovarati Mario Fraculj (voditelj Katedre za ekonomiju Sveučilišta Algebra Bernays i stalni sudski vještak za marketing i tržišno komuniciranje), Dario Marčac (osnivač, Crew) i Marin Katušić (direktor monetizacije, Index Promocija).

VOX POPULI: PREDICTIONS & TRENDSPOTTING

Bez uljepšavanja i bez kristalne kugle, ulazimo u srž trendova koji nas čekaju iza ugla: od AI histerije i kraja kolačića do eksplozije novih medijskih formata i vječne potrage za sljedećim najvećim trendom.

3 Vox Populi Predictions & Trendspotting by IAB Croatia

Svoja predviđanja i nefiltrirane uvide podijelit će Nikola Vrdoljak (direktor, 404 / partner, Myty Group), Nebojša Grbačić (suosnivač, (re)kreativni direktor, Cvoke) i Krešimir Macan (friški podcaster i komunikacijski savjetnik, Špica s Macanom) u razgovoru koji će moderirati Dunja Ivana Ballon (direktorica HURA-e, IAB-a Croatia i Dana komunikacija). Očekujte iskrene odgovore, hrabre stavove i format u kojem je sve dozvoljeno – osim neodlučnosti.

IAB CROATIA’S PPP: THE DECADE WE LEARNED THERE IS NO SUCH THING AS ONLINE PRIVACY powered by OŽUJSKO PIVO

Sjećate li se vremena kad smo mislili da su naši podaci privatni? Kako nam razvoj alata umjetne inteligencije mijenja percepciju privatnosti – i jesmo li jednostavno prihvatili da je nadzor cijena koju plaćamo za sve besplatne sadržaje u kojima uživamo?

4 IAB Croatia’s PPP The Decade We Learned There Is No Such Thing As Online Privacy powered by Ožujsko pivo

Upravo o promjeni shvaćanja privatnosti u digitalnom dobu razgovarat će se u neformalnoj i opuštenoj raspravi bez filtera, a razgovor će predvoditi Mario Frančešević (Osnivač/CEO, SeekandHit), Saša Milinović (direktor digitala, OMD), Marko Mikeš (Client Solution Manager Lead, Aleph), Sonja Stahor Gašpar (direktorica digitalnog poslovanja, JGL), Tihana Ana Reljić (odvjetnica-partnerica, REZIME, odvjetničko društvo) i Zoran Savin (CEO, IAB Slovenija).

IS BIGGER BETTER? II BY IAB CROATIA

U svijetu velikih kompanija, komunikacija nije samo prenošenje poruke — to je strateški plan u kojem se mora balansirati između budžeta, dosega, interne i eksterne komunikacije.

5 Is Bigger Better II by IAB Croatia

Is Bigger Better? II by IAB Croatia otvara pitanje vrijedi li ona stara što više, to bolje kad je riječ o komunikaciji i velikim sustavima, a svoja će iskustva i stavove podijeliti Marija Franić (rukovoditeljica Sektora korporativnih komunikacija, Kaufland), Ema Huskić (voditeljica marketinga, Mastercard), Tamara Karagity (direktorica Korporativnih komunikacija i marketinga INA Grupe) te David Flam (direktor marketinga, Maistra Hospitality Group) u razgovoru koji će moderirati Ivana Krajinović (direktorica, Večernji list).

Dani komunikacija u hotelu Lone 2_foto Maistra

Uz spomenute teme, mnogi će se programski sadržaji baviti kreativnošću, umjetnom inteligencijom i biznisom, ali i brojnim raznolikim temama od velikog značaja komunikacijskoj branši, među kojima su i PPP: Pitch Me If You Can — Guide to Fair & Smart Agency Selection powered by Ožujsko pivo, On Influencer Marketing by IAB Croatia: Is Your Feed a Lie?, The Experience Economy: Events as the Frontline of Brand Experience, Why Your Business Needs a Gamer’s Mindset by Game Changer i druge.

Podsjetimo, uz sjajan domaći program, najavljen je niz vodećih svjetskih lidera iz područja kreativnosti, digitala, dizajna, pažnje korisnika, pitchiranja, umjetne inteligencije i brojnih drugih tema.

Svi koji žele biti dio ovog posebnog iskustva od 15. do 18. svibnja u Rovinju, informacije o sudjelovanju mogu pronaći na www.danikomunikacija.com.

Vezani sadržaji
Ključne riječi DK2025
Komentari

Učitavam komentare ...

Učitavam