Nalazite se
  • Non Tech
  • Svijet
  • Twitter vraća političke reklame za američke izbore 2024.
Članak
Objavljeno: 30.08.2023. 11:03

Predsjednički izbori 2024.

Twitter vraća političke reklame za američke izbore 

Tvrtka koja je nedavno preimenovana u X tvrdi da će imati moderacijski tim za političke oglase na svojoj platformi

Twitter vraća političke reklame za američke izbore 2024.

Twitter, koji je preimenovan u X, vraća političke oglase na svoju platformu prvi put od 2019. godine, objavila je tvrtka u utorak. Ovaj korak dolazi pred predsjedničke izbore 2024. godine, a Twitter tvrdi da zapošljava nove zaposlenike kako bi proširio timove za sigurnost i izbore na Twitteru.

Tvrtka tvrdi da će se boriti protiv bilo kakvih dezinformacija koje potiču politički oglasi, unatoč tome što je Elon Musk otpustio veći dio osoblja koje je pratilo lažne informacije, mržnju i ciljano zlostavljanje. No, u svjetlu izbora, Twitter tvrdi da je nužno dopustiti političke oglase na svojoj platformi kako bi ljudi mogli „razgovarati o svojim interesima u stvarnom vremenu“ - a Twitter može zaraditi dok se ta rasprava odvija, naravno.

„Osvježavamo ovu politiku kako bismo osigurali da postignemo pravilan balans između suzbijanja najštetnijih vrsta sadržaja - onih koji bi mogli zastrašiti ili zavarati ljude da se odreknu svojeg prava sudjelovanja u građanskom procesu - i ne cenzuriramo političke debate“, rekao je Twitter u blog objavi.

Bivši izvršni direktor Twittera, Jack Dorsey, implementirao je pravilo koje zabranjuje političke oglase kao odgovor na optužbe protiv Facebooka da profitira od širenja dezinformacija. Tada Facebook nije provjeravao činjenice u političkim oglasima.

„Nije vjerodostojno reći: 'Uložili smo puno truda da spriječimo ljude da zloupotrebljavaju naše sustave kako bi širili zavaravajuće informacije, ali ako nam netko plati da ciljano prikažemo i prisilimo ljude da vide njihov politički oglas... pa... mogu reći što god žele!'“, rekao je Dorsey.

Nova dozvola tvrtke za političke oglase čini se da je u izravnom proturječju s odlukom da se ponovno uvedu javne ličnosti koje su kontinuirano poticali govor mržnje i dezinformacije, uključujući predsjedničkog kandidata Donalda Trumpa koji je prošlog tjedna prvi put objavio na Twitteru od siječnja 2021. Dorsey je zabranio Trumpu pristup Twitteru u siječnju 2021. zbog kršenja pravila tvrtke širenjem dezinformacija i rezultirajućeg nasilja u Kongresu.

Trumpova prva objava uključivala je fotografiju njegovog policijskog zapisnika uz prateći tekst: „Miješanje u izbore. Nikad se ne predajte!“ dok i dalje lažno tvrdi da mu je ukradena predsjednička izborna pobjeda 2020. godine.

Twitter tvrdi da će njegova promjena i dalje suzbijati dezinformacije dodavanjem oznaka na postove koji krše njegovu politiku građanskog integriteta te tvrdi da će zabraniti „promociju lažnog ili zavaravajućeg sadržaja, uključujući lažne ili zavaravajuće informacije namijenjene narušavanju javnog povjerenja u izbore, istovremeno nastojeći sačuvati slobodnu i otvorenu političku raspravu“.

Nakon što je većinu zaposlenika čija je odgovornost bila uklanjanje i umjeravanje lažnih ili zavaravajućih informacija otpustio, Gita Johar, profesorica poslovne administracije na sveučilištu Columbia koja je proučavala dezinformacije na Twitteru, rekla je za NBC News da odluka Twittera riskira pretvaranje platforme u „slobodnu zonu s glasinama, teorijama zavjere i neistinama koje preuzimaju kontrolu na platformi i u mašti ljudi“.

Istraživanje objavljeno ranije ove godine otkrilo je da je angažman u širenju dezinformacija porastao za 44% na Twitteru nakon što je Musk kupio društvenu mrežu u listopadu 2022. godine. Studija je pronašla da od 490 „superširiteljskih računa“, računa koji promoviraju lažne informacije i teorije zavjere, navodeći kao jedan od mogućih uzroka smanjenje tima za provjeru sadržaja na Twitteru, prenosi Poynter.

Twitter tvrdi da ovo neće biti problem jer proširuje svoje timove za sigurnost i izbore, te dodaje da će također osigurati globalni centar za transparentnost oglašavanja, koji će omogućiti korisnicima da pregledavaju političke oglase. Ova sposobnost je potrebna prema Zakonu o digitalnim uslugama Europske unije koji je stupio na snagu prošlog tjedna.

Komentari

Učitavam komentare ...

Učitavam













       

*/-->