BMW
BMW prodaje pretplatu za komfor u autu
Među značajkama koje ćete moći koristiti uz plaćanje pretplate su grijana sjedala i asistencija u vožnji.
Servisi koje nude svoje usluge po sistemu mjesečnih ili godišnjih pretplata već su dobro poznata stvar u svijetu multimedije i gaminga, no kada to uvodi proizvođač automobila, redi se o nečem potpuno novom.
Zamislite situaciju. Kupili ste novi BMW i u njemu je već ugrađena kompletna oprema koja uključuje ConnectedDrive povezivost, grijanje sjedala, sustav za asistenciju u vožnji, entertainment i sve druge manje ili više pametne sustave.
Međutim, da biste sve to mogli koristiti, morat ćete uzeti pretplatu od BMW-a, koji će vam sve to otključati, što znači da ćete dodatni komfor morati posebno plaćati, mada se već nalazi ugrađen u auto.
Prema tvrdnji Autobloga, BMW već ozbiljno razmišlja o uvođenju sustava pretplate na takve "dodatke", iako još nije poznato kako će to konkretno funkcionirati.
Ideja BMW-a je da omogući korištenje nekih hardverskih i softverskih značajki korisnicima uz plaćanje pretplate, kako ne bi morali u startu sve to platiti pri kupnji auta, čime im se, kako kažu, nudi "financijska fleksibilnost". Pored toga, ukoliko jednog dana odlučite prodati svoj auto, novi korisnik će moći prilagoditi vozilo prema svojem ukusu (i džepu).
Moramo priznati da nam ne djeluje previše romantično što BMW želi ostvarivati dodatnu zaradu na svojim već ionako skupim autima, no očito su procijenili da su njegovi korisnici to spremni platiti.
Učitavam komentare ...