Stack Bounce
Nove igre i UI promjene na YouTubeu
Predstavljaju dvije nove značajke: dodaju igre i ažuriraju meni za dijeljenje za desktop računala i mobitele
Iako YouTube pooštrava mjere protiv aplikacija trećih strana i povećava cijene YouTube Premiuma, ova platforma za streaming i hosting videa provodi mnoge promjene kako bi poboljšala korisničko iskustvo.
Trenutno se testiraju još dvije takve promjene: dodavanje igara i ažuriranje izbornika za dijeljenje na računalu i mobilnim uređajima. Što se tiče prvog, YouTube dodaje odjeljak „Igrivo“ na svoju stranicu, a prema 9to5Google, jedna od igara bit će Stack Bounce. Za sada je dostupno samo određenim korisnicima, pa pretražite odjeljak „Igrivo“ u sekciji sa sadržajem kako biste vidjeli jeste li među sretnicima.
Druga promjena uključuje ažuriranje izbornika za dijeljenje na YouTubeu, premještajući ga iz donjeg položaja na izborniku dijeljenja u plutajuću opciju. Prema portalu Android Police, kada je uređaj u horizontalnom položaju, plutajuća traka je u sredini, dok ostaje na dnu u vertikalnom položaju. To je promjena koja poboljšava navigaciju za mnoge korisnike, iako je trenutačno dostupna samo nekolicini korisnika.
YouTube čini poteze, kako dobre tako i loše. Postoji mnogo drugih promjena u korisničkom sučelju i dodataka u mobilnim i desktop verzijama YouTubea. Na primjer, u srpnju 2023. godine dodane su tri značajke, uključujući brži način za udvostručavanje brzine reprodukcije, zaključavanje zaslona za onemogućavanje svih „dodira na zaslonu tijekom gledanja [pune zaslonske] videozapise“ i veći pregled sličica.
YouTube je također otkrio nekoliko drugih značajki koje se trenutačno razvijaju, a sve se svode na poboljšanje YouTube Music, bilo da se radi o promjenama koje će olakšati korisnički doživljaj ili o promjenama koje će imati primjetan utjecaj na glazbenu industriju. Na primjer, značajka „Live lyrics“ prikazuje tekst pjesme kako se pjesma odvija kako bi bilo lakše razumjeti i pjevati zajedno, a tu je čak i funkcija pretrage koja vam omogućuje da pjevušite kako biste pronašli svoju omiljenu pjesmu.
Najvažnija vijest, bez sumnje, jest YouTube-ov Music AI Inkubator, koji će surađivati s profesionalcima iz glazbene industrije kako bi osigurao da umjetnici i nositelji autorskih prava budu pravilno nadoknađeni za glazbu generiranu umjetnom inteligencijom. Ovo bi potencijalno omogućilo platformi da zadrži svoju korist od AI-a bez kršenja intelektualnih prava umjetnika.
Međutim, tu su i mnoge nepopularne promjene, poput već spomenutog ograničavanja aplikacija trećih strana i povećanja cijena YouTube Premiuma. Tu su i kontroverzni Shorts, koji su popularni, ali trenutačno teško monetizirani, te uvođenje "tri udarca" politike protiv blokera oglasa.
S obzirom na sve ove promjene na YouTubeu, bit će zanimljivo vidjeti kako će izgledati i funkcionirati ova platforma čak i pet godina od sada.
Učitavam komentare ...