Nalazite se
Članak
Objavljeno: 16.07.2013. 15:08

Više od glasine 

Apple želi uvesti servis za preskakanje TV reklama

Nakon što mu je prošle godine odobren patent, Apple nastoji obrlatiti pružatelje TV programa.

Apple želi uvesti servis za preskakanje TV reklama

Prema mnogim istraživanjima, sustav "vremenskog pomaka" na set-top boxovima kabelske televizije, kao i digitalni video rekorderi, stvorili su situaciju u kojoj se sve više TV korisnika odlučuje gledati filmove, serije i omiljene emisije s vremenskim zakašnjenjem, kako bi si omogućili da pri nailasku na blok reklama jednostavno "premotaju" taj sadržaj i nastave gledati samo ono što ih zanima.

Temeljem rezultata tih istraživanja, Apple sada navodno sve više lobira među TV postajama, nastojeći ih uvjeriti kako bi im se moglo isplatiti da svoj program ponude u obliku novog servisa, koji bi omogućio korisnicima da uz dodatnu naplatu dobiju mogućnost gledanja TV programa bez reklama.

Poznata IT novinarka Jessica Lessin koja je 8 godina pisala za Wall Street Journal, tvrdi kako su Appleov šef Tim Cook, stariji potpredsjednik Eddie Cue, te šef marketinga Applea Phil Schiller, na prošlotjednoj konferenciji koju je organizirala investicijska banka Allen & Co, osobno vodili razgovore s direktorima TV medija, koji su očekivano bili teški, jer je oglašavanje glavni izvor prihoda komercijalnih TV postaja.

Mada bi u slučaju da svoj program uključe u sustav Appleovog preskakanja reklama, imali mogućnost da preko Apple TV-a ponude i besplatnu inačicu klasičnog programa, predstavnici TV kuća nisu oduševljeni tom idejom, jer oglašivači o raspoređivanju svojeg budžeta za marketing odlučuju temeljem praćenja gledanosti određenih emisija i programa. Stoga bi svaki korisnik koji se prebaci na alternativnu Appleovu uslugu bio "glas manje", a pružatelji TV usluga smatraju kako je jako teško procijeniti omjer koristi i štete tog sustava.

U svakom slučaju, zanima nas koja će se velika TV kuća prva odlučiti na Appleovo preskakanje reklama, što bi uvelike moglo utjecati na sve sustave komercijalnih televizija širom svijeta, pa bi se jednog dana moglo doteturati i kod nas. Do tada ćemo mi i dalje uživati u blagodatima "time-shifta" koji je jedan od glavnih razloga zbog kojih uopće kupujemo "TV pakete".   

Izvor: Jessica Lessin

Vezani sadržaji
Ključne riječi Apple TV oglasi preskakanje time-shift
Komentari

Učitavam komentare ...

Učitavam













       

*/-->