Titan
Detalji o otkazanoj Blizzardovoj igri Titan
Otkriveno ponešto detalja o nedavno otkazanoj Blizzardovoj igri Titan koja je trebala naslijediti World of Warcraft.
Kada su tvorci legendarne MMORPG igre World of Warcraft (WoW), ovih dana objavili da je njihov projekt Titan otkazan, mnogi gameri su bili neugodno iznenađeni, a i mi smo se čudili da se otkaže nešto na čemu se radilo 7-8 godina i na što je već do sada utrošen ogroman novac.
Mada Blizzard to otvoreno ne kaže, očito je da je igra koja je trebala naslijediti veliku WoW uspješnicu, zastarjela, kako po idejnom, tako i po "financijskom" modelu.
Kao prvo, tijekom tih silnih godina razvoja MMO tržište se umnogostručilo, a "free to play (pay)" modeli "besplatnih" igara za koje kupujete proširenja, dodatke i sadržaje koji vam znatno olakšavaju igranje, gotovo suvereno vladaju tržištem. Pored toga, MMO igre već posjeduju mješavine raznih tipova gameplaya tipa FPS MMORPG, pa se tu teško izboriti za svoj prostor pod suncem, posebice ako radite nešto potpuno novo.
Uglavnom, Blizzard je odlučio da mu se nikako ne isplati dalje razvijati taj projekt i hrpu ljudi je već rasporedio na druge poslove, no mi smo ostali uskraćeni detalja o tome što je Titan zapravo trebao biti.
Portal Kotaku je, citirajući izvore iz Blizzarda koji su radili na projektu, donio nekoliko informacija koje će vas vjerojatno zanimati.
Kao prvo, za razliku od WoW-a, radnja Titana je smještena na Zemlju koja je preživjela napad aliena, ali su se nakon toga oformile tri frakcije koje se međusobno bore za dominaciju planetom.
Osnovna igra se trebala odvijati u SAD-u, Europi i Australiji, a naknadno bi se "bojno polje" širilo putem DLC-a i ekspanzija kao što je to bio slučaj s WoW-om.
Svaki igrač bi imao "podvojene" ličnosti svojeg lika, pa bi tijekom dana njegov junak bio običan čovjek, radnik, mehaničar, inženjer, dok bi se tijekom noći pretvarao u nekog od heroja različitih klasa tipa Reaper, Jumper, Titan, Ranger ili Juggernaut. Svaka klasa bi imala svoje specifične vještine, oružje, iteme i drugo.
Stoga bi netko bio brz ali slabije naoružan, drugi sporiji ali s teškim naoružanjem, treći specijalist za snajpere s mogućnošću kratkotrajne nevidljivosti i tako dalje.
Podsjeća li vas ovo na nešto? Ako ste pomislili na Team Fortress 2, pogodili ste. Sličnost je još veća kada čujete da je grafika igre trebala biti stilizirana, odnosno "crtićka".
Igrači bi se mogli prebacivati iz prvog lica u treće, a svijet bi bio podijeljen na stvarni svijet i svijet sjena.
Drugim riječima, Titan je trebao biti neka mješavina FPS-a i MMO-a, pa biste tijekom "dana" vodili društveni život, trgovali, sklapali saveze, zarađivali za opremu i skupljali iteme, dok biste "noću" ratovali, bilo samostalno protiv AI žgadije, bilo u PvP MP bitkama, ili u sklopu organiziranih skupina koje bi kretale u raidove, ili vodili bitke protiv drugih "živih" klanova/gildi.
Dakako, kad to čujete, na pamet vam padne čitav niz igara koje imaju vrlo sličan pristup, pa vam je odmah jasno da bi jedna takva igra teško privukla igrače, pogotovo kada bi je Blizzard pokušavao prodavati kao što prodaje WoW po sistemu da prvo kupite igru, a onda plaćate mjesečno igranje.
Bez obzira na to, voljeli bismo vidjeti ponešto sličica i filmova gameplaya, kako bismo znali je li šteta što je Blizzard otkazao ovaj projekt, ili je to bilo potpuno opravdano.
Učitavam komentare ...