Kazna
Facebook izgubio spor u vezi sponzoriranih objava
Sudska nagodba će koštati Facebook 10 milijuna dolara, no zasad se odnosi samo na Kaliforniju.

Facebook je pristao na sudsku nagodbu po kojoj će morati uplatiti 10 milijuna dolara u dobrotvorne svrhe zbog kršenja prava korisnika da kontroliraju uporabu vlastitih imena, fotografija i likeova.
U tužbi koju je protiv Facebooka podnijela grupa korisnika, navodi se da je društvena mreža prekršila kalifornijski zakon objavljujući korisničke likeove u sponzoriranim objavama pojedinih oglašivača, bez ikakve naknade korisnicima, kojima nije ostavljena mogućnost da se suglase s tim i eventualno onemoguće svoje sudjelovanje u reklamiranju.
Sponzorirane priče su oglasi koji su često dio reklamnih kampanja na Facebooku, te se sastoje od imena jednog od vaših prijatelja, njegove slike profila i tvrdnje da ta osoba daje svoj like na određeni brend ili stranicu.
Nagodba je postignuta prošli mjesec, ali je vijest o tome pristigla u javnost tek ovaj vikend. U prosincu prošle godine, sud je odbio zahtjev Facebooka za odbacivanje tužbe.
Sud je svoju odluku obrazložio time što Kalifornija priznaje pravo zaštite nečijeg imena od korištenja u svrhu tuđe koristi.
Učitavam komentare ...