Promjena strategije
I poslovni korisnici na Google+
Na Google+ su dosad samo pojedinci mogli imati svoje profile, no odsad će biti drukčije. Sada će to biti dostupno poduzećima, udrugama i institucijama.
Među prvima koji su se odlučili na takav potez bili su CNN, Pepsi, Toyota i finska kompanija Roxio.
Vlastite je stranice pokrenulo i 17 Googleovih odjela, među kojima su YouTube, Gmail i Android.
U Googleu su svjesni da su korporativni korisnici ključ uspjeha.
Dopredsjednik Googlea Bradley Horowitz rekao je kako riječ o najvećem lansiranju nekog Googleova proizvoda na tržište dosad, te da tvrtka njime želi privući poslovne korisnike na mrežu s 40 milijuna članova.
Smatra da će ih privući jedinstvene mogućnosti koje Google+ nudi, kao što su Hangouts, Circles i integracije s YouTubeom.
Kao i na drugim društvenim mrežama, i u Googleu su svjesni činjenice da su korporativni korisnici ključ uspjeha.
Učitavam komentare ...