Biznis model
Nvidia licencira grafičku tehnologiju drugim tvrtkama
Nakon uspjeha s licenciranjem grafičke tehnologije za PlayStation 3, Nvidia širi taj poslovni model.
David Shannon, izvršni potpredsjednik tvrtke Nvidia, na službenom blogu tvrtke piše kako je zbog sve većeg uzleta pametnih telefona i tableta, PC industrija u velikom padu, pa će mobilna industrija uskoro ostvarivati prodaje više milijardi uređaja godišnje, dok se u središtu toga nalazi vizualno računalstvo.
Shannon smatra kako te promjene donose posljedice na svim područjima, pa se tvrtke više ne bave samo razvojem novih proizvoda, već i novim poslovnim modelima.
Konkretno u slučaju Nvidije, to znači da im nije dovoljno proizvoditi GPU čipove koji će biti najbolji na tržištu, već na njima trebaju zaraditi više od onoga što može ponuditi PC industrija.
Stoga Nvidia planira licencirati GPU jezgre i portfolio patenata vizualnog računalstva drugim proizvođačima, a Kepler arhitektura će se naći među prvim njihovim proizvodima.
Shannon navodi kako ovo nije nešto čudno, jer je Nvidija već slično napravila sa Sonyem u vezi GPU jezgri za PS3, dok od Intela prima više od 250 milijuna dolara godišnje za licencne naknade vezane uz svoje vizualne patente.
Stoga će Nvidia sada ponuditi na licenciranje GPU temeljen na Kepler arhitekturi, koja donosi DX11, OpenGL 4.3 i GPGPU značajke uz, kako kaže, "superiorne performanse i učinkovitost".
Shannon nažalost nije naveo niti jednu tvrtku kao potencijalnog kupca njihovih licenci za Kepler GPU, no vjerujemo da će se vrlo brzo netko sam oglasiti.
Izvor: Nvidia blog
Učitavam komentare ...