Microsoft
Outlook.com, nova e-mail usluga
Microsoft je danas predstavio novu uslugu za koju vjeruju da će privući milijardu novih korisnika.
Microsoft je upravo lansirao novu e-mail uslugu u oblaku, koja ne predstavlja redizajnirani Hotmail već potpuno nov servis pod nazivom Outlook.com.
Usluga će funkcionirati potpuno odvojeno od Hotmaila, što je vjerojatno nastojanje Microsofta da se čim više distancira od loše loše reputacije Hotmaila, koju si je priskrbio u nekoliko posljednjih godina.
U osnovi su obje usluge vrlo slične, no s vizualnog gledišta Outlook.com je daleko ljepši i pregledniji, bez dosadnih bannera i video oglasa, pa možemo reći da je daleko diskretniji.
Ovdje tijekom konverzacija s pojedincima nećete naletiti na ciljane oglase, već će vam umjesto toga ponuditi brz pristup Twitteru i Facebooku, te mogućnost retweetanje i lajkanje, kao i postanje komentara. Ovdje će se također napokon naći i integrirani Skype, mada ta usluga za sada još nije omogućena.
Najvažnija karakteristika je (po nama) svježe minimalističko sučelje, koje su očito dizajnirali s namjerom da odvuku korisnike Gmaila, koji u današnje vrijeme Hotmailu ne bi ni prismrdili.
Što se tiče mjesta za pohranu, ono je "virtualno" neograničeno, no Microsoft ne obećava neograničeni račun spamerima, što znači da će vas pobrisati ako ćete "neograničen" prostor za pohranu koristiti za spamanje.
Valja naglasiti da ćete na svakom novom Microsoftovom računu dobiti i uobičajenih 7 GB besplatne pohrane na SkyDriveu (Microsoftov pandan Google Driveu).
Valja još dodati kako usluga objedinjuje besplatne Office Web Apps, kao što su Word, Excel, PowerPoint i OneNote, a imamo osjećaj kako su korisnicima ponudili dobru kontrolu privatnosti, pa stoga preporučamo da si nakon kreiranja profila podesite i te postavke, kako kasnije ne biste kukali kao korisnici Facebooka kad njihove "pijane fotke" ugleda šef tvtke u kojoj traže posao.
Sve detalje o Outlook.com sustavu možete pročitati na ovim stranicama.
U svakom slučaju, predlažemo vam da isprobate novu e-mail uslugu, jer nam se čini da predstavlja dobru alternativu Gmailu, no više ćemo moći reći tek nakon malo dužeg korištenja.
Iskreno se nadamo da Outlook.com nikada neće poplaviti marketinškim sadržajima, jer nam se dopada baš ovakav kakav je na dan lansiranja.
Učitavam komentare ...