Experian Hitwise
Pinterest postao treća društvena mreža u SAD-u
Sa 104 milijuna posjeta mjesečno, društvena mreža Pinterst zasjela na treće mjesto popularnosti u SAD-u.
U najnovijem izvješću analitičke tvrtke Experian Hitwise, stoji kako mlada društvena mreža Pinterest i dalje privlači sve više korisnika, pa je tijekom prošlog mjeseca prestigla Linkedin i zasjela na treće mjesto, odmah iza Facebooka i Twittera.
Podaci koje je obradio Experian Hitwise odnose se isključivo na američko tržište i obuhvaćaju podatke o broju posjeta iz SAD-a, no u njih nisu ubrojene posjete preko mobilnih uređaja.
Poredak po broju posjeta na društvenim mrežama od strane korisnika iz SAD-a sada izgleda ovako:
Facebook: 7 milijardi
Twitter: 182 milijuna
Pinterest: 104 milijuna
LinkedIn: 86 milijuna
Tagged: 72 milijuna
Google+: 61 milijuna
Instagram: 10,2 milijuna
Foursquare: 2,9 milijuna
Društvena mreža Pinterest funkcionira tako što vam omogućuje kreiranje svojih "ploča", unutar kojih su kategorije u koje možete stavljati fotografije, poruke, linkove i ostali sadržaj kakav se obično nalazi i na drugim društvenim mrežama. Postove "pinate", odnosno trebate ih zakačiti u kategoriju u koju želite.
Pinove možete komentirati, repinati i lajkati, a na Pinterestu imate "followere" koji prate vaše aktivnosti.
Sadržaje koje stavljate na Pinterest, kao i sadržaje svojih "pratitelja" možete dijeliti na Facebooku i Twitteru.
Zanimljivo je da se Pinterestu ne možete odmah sami priključiti, već morate dobiti pozivnicu. Stoga pri odlasku na adresu www.pintrest.com zatražite pozivnicu (ostavite svoj e-mail), a potom morate pričekati dok vam stigne u sandučić elektronske pošte.
Analitičari kažu kako je najviše članova ove društvene mreže ženskog spola, oko 80 posto.
Učitavam komentare ...