Nalazite se
Članak
Objavljeno: 07.04.2012. 19:31

Experian Hitwise 

Pinterest postao treća društvena mreža u SAD-u

Sa 104 milijuna posjeta mjesečno, društvena mreža Pinterst zasjela na treće mjesto popularnosti u SAD-u.

Pinterest postao treća društvena mreža u SAD-u

I osnivač Facebooka ima svoj profil na Pinterestu.

U najnovijem izvješću analitičke tvrtke Experian Hitwise, stoji kako mlada društvena mreža Pinterest i dalje privlači sve više korisnika, pa je tijekom prošlog mjeseca prestigla Linkedin i zasjela na treće mjesto, odmah iza Facebooka i Twittera.

Podaci koje je obradio Experian Hitwise odnose se isključivo na američko tržište i obuhvaćaju podatke o broju posjeta iz SAD-a, no u njih nisu ubrojene posjete preko mobilnih uređaja.

Poredak po broju posjeta na društvenim mrežama od strane korisnika iz SAD-a sada izgleda ovako:

Facebook: 7 milijardi

Twitter: 182 milijuna

Pinterest: 104 milijuna

LinkedIn: 86 milijuna

Tagged: 72 milijuna

Google+: 61 milijuna

Instagram: 10,2 milijuna

Foursquare: 2,9 milijuna

Društvena mreža Pinterest funkcionira tako što vam omogućuje kreiranje svojih "ploča", unutar kojih su kategorije u koje možete stavljati fotografije, poruke, linkove i ostali sadržaj kakav se obično nalazi i na drugim društvenim mrežama. Postove "pinate", odnosno trebate ih zakačiti u kategoriju u koju želite.

Pinove možete komentirati, repinati i lajkati, a na Pinterestu imate "followere" koji prate vaše aktivnosti.

Sadržaje koje stavljate na Pinterest, kao i sadržaje svojih "pratitelja" možete dijeliti na Facebooku i Twitteru.

Zanimljivo je da se Pinterestu ne možete odmah sami priključiti, već morate dobiti pozivnicu. Stoga pri odlasku na adresu www.pintrest.com zatražite pozivnicu (ostavite svoj e-mail), a potom morate pričekati dok vam stigne u sandučić elektronske pošte.

Analitičari kažu kako je najviše članova ove društvene mreže ženskog spola, oko 80 posto.

Vezani sadržaji
Komentari

Učitavam komentare ...

Učitavam













       

*/-->