Nova pravila igre
WhatsApp dozvoljava tvrtkama slanje poruka
Poznati servis za poruke ažurirao je svoje "Uvjete i zaštitu privatnosti" pomalo neočekivanim značajkama.
Ako koristite pametni telefon, gotovo je sigurno da na njemu imate WhatsApp aplikaciju za poruke koja vam omogućuje komunikaciju tekstualnim porukama, te slanje i primanje slika, videa i zvučnih poruka, a sve to činite putem podatkovne mreže, što znači da možete u potpunosti besplatno komunicirati ako ste spojeni na neku Wi-Fi mrežu, ili po cijeni podatkovnog prometa kada ste izvan Wi-Fi bežične mreže.
Jedna od glavnih stavki koje je WhatsApp uvijek isticao je obećanje da vam "treće strane" neće nikada slati reklame, no najnovije ključne nadopune "Uvjeta i zaštite privatnosti" sada to malo mijenjaju i modificiraju.
Mada se kunu da i dalje nećete dobivati reklame, navode da će tvrtkama omogućiti slanje poruka korisnicima, a to su one poruke koje se obično šalju SMS-ovima poput upozorenja o letovima koje šalju zrakoplovne tvrtke, računa za kupnju ili obavijesti kada će dostava biti izvršena. No kako WhatsApp istovremeno kaže da možete primati i marketinške ponude, to znači da će vam stizati i ponude za, kako kažu, "nešto što vas može interesirati".
Drugim riječima, banneri s oglasima vam se i dalje neće prikazivati u aplikaciji, no zato ćete reklame dobivati u obliku poruka.
Jedina dobra stvar je što kažu da ćete moći odlučiti želite li primati takve poruke ili ne.
"Poruke s marketinškim ponudama koje možda primite mogu sadržavati ponudu za nešto što vas može interesirati. Ne želimo da dobijete dojam da primate neželjeni sadržaj; kao i sa svim porukama, i tim načinima komunikacije možete upravljati, a mi ćemo poštivati vaše odluke", kaže WhatsApp.
Je li ovo prvi značajniji plod preuzimanja WhatsAppa od strane Facebooka? Što nas tek očekuje?
Učitavam komentare ...