Samo DirectX
Xbox One neće podržavati AMD-ov Mantle ili OpenGL
Microsoft je objavio da njegova nova konzola neće podržavati druge API-e.
U svojem najnovijem blog postu na službenoj stranici, Microsoft je iznio nekoliko zanimljivih tehničkih detalja o svojoj novoj Xbox One konzoli, uključujući i one koje se tiču sučelja za programiranje aplikacija (API-a).
Mada se u nekim glasinama spominjalo da će konzola osim DirectX-a navodno podržavati i OpenGL, kao i nedavno predstavljeni AMD-ov Mantle API, Microsoft to demantira, pa kaže da je grafički API Xbox One konzole Direct3D 11.x, te da drugi API-ji poput Mantlea i OpenGL-a nisu podržani.
Obzirom da je AMD tijekom predstavljanja Mantlea govorio da novi "low-level" API stvara okruženje za izradu aplikacija koje podsjeća na ono za konzole, počele su kružiti informacije da će Microsoftova konzola donijeti podršku za njega, no to se ipak nije dogodilo.
Inače, Mantle API je neka vrsta AMD-ove alternative DirectX-u, te bi trebao omogući igrama da bolje rade na računalima s GCN grafičkim karticama.
GCN je kratica za "graphics core next", tehnologiju koja se temelji na AMD-ovim Radeon HD 7900 i Radeon R9 290 serijama grafičkih kartica.
Prema riječima AMD-a, Mantle obećava znatno unaprijeđenje u performansama igara u odnosu na DirectX kroz bolju optimizaciju na određenim AMD-ovim GPU-ima.
Mada ćemo trebati pričekati dolazak Battlefielda 4 kako bismo se u to mogli uvjeriti iz prve ruke, sigurni smo da AMD ne priča u prazno.
Čitajući između redova, mogli bismo reći reći da je Microsoft svjestan da je Mantle bolji od njegovog Direct3D 11.x, no nema namjeru nuditi podršku čak i ako to znači slabije performanse, no treba uzeti u obzir i to što AMD kaže da Mantel API nudi slično okruženje onome za konzole, no to ne znači da su ga namijenili njima.
Izvor: Windows App Builder Blog
Učitavam komentare ...