Nalazite se
Članak
Objavljeno: 04.09.2012. 10:06

GfK istraživanje 

Zemlje razvijenog zapada slabije prihvaćaju Smart TV

Istraživanja ukazuju da je SMART  TV bolje prihvaćena u velikim zemljama u razvoju nego na razvijenom Zapadu.

Zemlje razvijenog zapada slabije prihvaćaju Smart TV

Najnovije istraživanje iz GfK Grupe, provedeno u 13 zemalja svijeta,  pokazuje da TV gledatelji na razvijenom Zapadu zaostaju u prihvaćanju internetski povezane TV (Smart TV). Ljudi na tržištima kao što su Kina, Brazil i Indija sve bolje iskorištavaju  mogućnosti koje  pruža  "web-connected"  televizija, no što je to slučaj u V. Britaniji, SAD-u i Njemačkoj. Potrošači na Zapadu kao da su se zaglavili u "analognom" , dok istovremeno gledatelji iz zemalja s rastućim tržištem brže prihvaćaju digitalne  sposobnosti "connected TV-a".

Rezultati  korištenja  "connected TV-a"  u postocima izgledaju  ovako: Kina 44 %, J. Korea 18 %, Indija 17 %, Brazil 14 %, Turska 13 %, V. Britanija 11 %, SAD 11 %, Meksiko 11 %, Španjolska 8 %, Njemačka  8 %, Belgija  6 %, Rusija 5 %, Nizozemska  5 %.

GfK-ovo istraživanje pokazuje da, u najširem smislu, "društvena TV"  tek treba uzeti zamah. Globalno, samo 28% gledatelja odgovara da je zanimljivije gledati programe u kojima se može uzajamno djelovati/komunicirati. Samo četvrtina (25%) iskazuje  da "tweeting" i komentiranje programa poboljšava  iskustvo gledanja.

Gledatelji u zemljama kao što su Kina, Brazil i Indija su više motivirani za interakciju s programom nego što su to oni u V. Britaniji, SAD-u i Njemačkoj. Oni također koriste više funkcionalnih mogućnosti novih TV prijemnika, pa tako čak 75% gledatelja (koji posjeduju SMART TV-e) u Kini  koristi te značajke (u zadnjih mjesec dana), a  na razvijenom Zapadu takvih ima tek polovica.

Kod kupnje novog televizora, u  prosjeku je gledateljima mogućnost korištenja spajanja na Internet  manje važna  nego  cijena, veličina ekrana i tehnologija sučelja. To posebno dolazi do izražaja u obuhvaćenim zemljama Zapada, a manje se iskazuje na slabije razvijenim rastućim tržištima.

Tek 26% potrošača u V. Britaniji i 29% u SAD-u traže TV s internetski omogućenim  pristupom, dok je takvih u Indiji oko 60%, a u Kini 64%.

No, najnoviji GfK-ovi podaci o prodaji SMART TV-a pokazuju rast na 6 najvećih tržišta  Europe. U prvoj polovini ove godine njihov  rast prodaje iznosi  čak 31%.

Smatra se da će u slijedećih nekoliko godina doći do sve većeg rasta u kombinaciji raznih  online aktivnosti i gledanja TV programa. 

Vezani sadržaji
Komentari

Učitavam komentare ...

Učitavam













       

*/-->