Nalazite se
Članak
Objavljeno: 17.09.2011. 08:38

Google & Apple 

Najvrjedniji brandovi: Google i Apple

Prema izvješću tvrtke Brand Finance, vrijednost branda Applea uvećala se za 33% od početka ove godine, čime je prestigao Microsoft.

Najvrjedniji brandovi: Google i Apple

Analitičari tvrtke Brand Finance koji temeljem financijskih podataka i praćenja toka novca procjenjuju robne marke i intelektualna vlasništva tvrtki, ustanovili su kako je Apple od početka ove godine povećao vrijednost svojeg branda za 33%, pa trenutno vrijedi 39 milijardi dolara.

Prema njihovom izvješću, Apple je u ovom trenutku izbio na drugo mjesto iza Googlea, čija vrijednost je procijenjena na 48,3 milijarde dolara, te je prestigao Microsoft koji se sad nalazi na trećem mjestu s 39,1 milijardom dolara.

 7 od 10 najvrjednijih svjetskih brandova predstavljaju američke tvrtke 

Zanimljivo je kako je i na četvrtom mjestu najvrjednijih svjetskih brandova jedna ICT tvrtka, konkretno IBM, čija vrijednost branda se procjenjuje na 35,9 milijardi, a iza njega slijede Wal-Mart, Vodafone, General Electric, Toyota, AT&T, te HSBC.

Osim britanskih tvrtki Vodafone i HSBC, te japanske Toyote, u prvih deset najvrjednijih svjetskih brandova, sedam njih predstavljaju američke tvrtke.

Kompletno izvješće tvrtke Brand Finance možete pogledati u ovom PDF-u.

Vezani sadržaji
Komentari

Učitavam komentare ...

Učitavam













       

*/-->