Prihodi
Instagram od oglašavanja zaradio više od YouTubea
Popularna aplikacija za dijeljenje fotografija i videa Facebooku generira ogromne količine novca.
Ako ste pomislili da je zarada od oglašavanja koju je YouTube ostvario tijekom prošle godine nevjerojatna, što ćete tek reći kada čujete da je Instagram bio još uspješniji u prikupljanju novca.
Prema pisanju Bloomberga koji se poziva na svoje neimenovane izvore, popularna Facebookova aplikacija za dijeljenje fotografija i videa, prošle je godine od oglašavanja prihodovala 20 milijardi dolara što znači da je za skoro 5 milijardi prešišala YouTube koji je prihodovao 15,5 milijardi.
Gledajući iz perspektive Facebooka, to je četvrtina ukupnog prihoda koji je ostvarila najveća svjetska društvena mreža. Pored toga valja imati u vidu da YouTube dijeli svoje prihode s kreatorima sadržaja te da njegova orijentacija na video stvara veće troškove zbog streaminga videa, što znači da je čista zarada Instagrama još i veća u odnosu na YouTube.
Facebook ne želi komentirati ove podatke i nije još u svoj javni financijski izvještaj izdvojio prihode od Instagrama, tako da ova informacija još nije službeno potvrđena.
Učitavam komentare ...