Midnight Oil
Pogledajte spot koji je drugačiji svaki puta kad ga gledate
Britanski band Shaking Chains ima algoritam koji stvara unikatne video spotove iz internetskih videa.
Vjerojatno se možete složiti s nama da je većina video spotova na čiju se izradu troše ogromni novci najčešće samo kolaž manje ili više efektnih kadrova koji mogu ili ne moraju imati nikakvu tematsku poveznicu između sebe, pa čak niti s glazbom koja se izvodi. Stoga je dobar dio tih spotova banalnog i besmislenog sadržaja, posebice ako se u njima čak uopće ne pojavljuju glazbene zvijezde.
Britanska grupa Shaking Chains odlučila je kreirati jedan zanimljiv eksperimentalni projekt video spota za svoju pjesmu Midnight Oil, koji je drugačiji svaki puta kad ga gledate.
Umjesto ekipi snimatelja, redatelja i montažera, izradu spota su prepustili računalnom algoritmu koji "krade" sekvence iz video filmova objavljenih na YouTubeu te od njih slaže prilično gledljivi kolaž video koji se prikazuje tijekom sviranja pjesme i svaki puta je jedinstven, odnosno neponovljiv.
Algoritam sekvence za montiranje bira iz ključnih riječi koje je odabrao band, no ne žele reći o kojima se radi, pa temeljem njih izvlači sadržaje iz videa u kojima se pojavljuju.
U svakom slučaju ovo nam se čini kao vrlo zanimljiv eksperiment, no nekako smo skloniji profesionalnojprodukciji s koliko toliko zanimljivom radnjom, pa vjerujemo da bi ovaj algoritam mogao potaknuti ljude koji se bave izradom glazbenih video spotova da se malo više potrude oko njih, a ne da samo nabacaju kadrove kao da ih je voda donijela. To je najbolja poruka koju im upućuju Shaking Chains i njihov algoritam.
Video spot Midnight Oil koji se mijenja sa svakim vašim gledanjem možete pronaći na ovoj poveznici.
Učitavam komentare ...