A17 Pro čip
Ray tracing na iPhone 15 Pro modelima
Apple je donosi ray tracing u mobilni gaming zahvaljujući svom novom čipu za iPhone 15 Pro i iPhone 15 Pro Max
Apple je privukao pažnju na svojem događaju Wanderlust predstavivši A17 Pro čip koji pokreće nove iPhone 15 Pro i iPhone 15 Pro Max modele - konkretno, podržavat će hardverski ray tracing u mobilnim igrama.
Ako nikada prije niste čuli za ray tracing, ono čini osvjetljenje u 3D-renderiranom prizoru izgledom nevjerojatno stvarnim. Uključivanje ray tracinga u stvarnom vremenu bilo je nešto poput svetog grala za najbolje PC igre, gdje se svaka sličica(do 30 sličica u sekundi i čak više) dramatično osvjetljava kako bi pojačao uranjanje i realizam vizualnog doživljaja igre.
Ray tracing u stvarnom vremenu izuzetno je zahtjevan rad za GPU, no samo najbolje grafičke kartice i najbolji prijenosnici za igre imaju potrebnu hardversku opremu za izvođenje ray tracinga u stvarnom vremenu. Vrlo malo igara može realno podržati ovu tehnologiju.
Činjenica da Apple namjerava donijeti ovu tehnologiju na mobilni uređaj privlači pažnju svakoga tko je bio zainteresiran za ovo područje posljednjih godina. Svakako će učiniti najbolje mobilne igre još zanimljivijima nego što već jesu.
Iako najbolji gaming telefoni svakako imaju ozbiljnu hardversku podršku koja im omogućuje više od jednostavnih igara koje su bile stalna pratnja mobilnih telefona, ideja o dodavanju ray tracinga u bilo koju mobilnu igru prethodno je bila nezamisliva. Koliko znamo, iPhone će biti prvi koji će to učiniti, i to je ogroman korak naprijed.
S obzirom na izuzetno velik broj razvojnih programera mobilnih igara koji već stvaraju igre koristeći Appleov Metal API za obradu grafike, trebalo bi biti jednostavno uključiti ray tracing u njihove naslove. Sada mogu donijeti razinu detalja i realizma koji je ranije bio rezerviran za najbolja gaming računala i najbolje konzole poput PlayStation 5.
Još uvijek treba vidjeti kako će se razvojni programeri mobilnih igara moći koristiti ovom novom tehnologijom. Osim toga, još smo daleko od stvarnog viđenja tehnologije u praksi, pa ne možemo govoriti o kvaliteti ili performansama koje će ove igre pružiti kad se uključi ray tracing. No, Appleovo uvođenje hardverskog ray tracinga u njegov prilagođeni silicij ima značajne implikacije za proizvode izvan telefona.
Kako bi zornije prikazao što znači ray tracing i koliki napredak u performansama ima njihov novi čip, Apple je objavio da će iPhone 15 Pro i iPhone 15 Pro Max moći pokretati neke naslove s gaming konzola.
Točnije, Apple je naveo Resident Evil Village, Resident Evil 4, Death Stranding i Assassin's Creed Mirage. Za prva tri naslova su najavili da će biti dostupni kasnije u godini, dok će Assassin's Creed Mirage izaći na novim uzdanicama Applea u prvoj polovici 2024. godine.
Uz novi čip i ray tracing u mobilnim igrama, novi iPhone 15 Pro modeli moći će se pohvaliti i poboljšanim setom kamera.
Učitavam komentare ...