Interbrand
Apple i Google povećavaju svoju vrijednost
Appleova vrijednost trenutno iznosi 119 milijardi dolara, a Googleova 107 milijardi.
Od kako je prošle godine Apple zasjeo na prvo mjesto po vrijednosti brandova na svijetu, ništa se nije spektakularno dogodilo, osim što je sada postao još bogatiji, pa mu analitičari Interbranda vrijednost procjenjuju na 118,86 milijardi dolara, što je povećanje od 21% u odnosu na godinu dana prije.
Na drugom je mjestu Google koji se obogatio za 15 posto, pa vrijedi 107,43 milijardi dolara, a na trećem Coca Cola, koja bilježi rast od 3%, pa je sada "teška" 81,56 milijardi dolara. Mada se nalazi na još uvijek visokom četvrtom mjestu, još jedan tehnološki gigant IBM, bilježi pad od 8%, pa mu vrijednost iznosi 72,24 milijarde dolara, dok iza njega polako ali sigurno kroči Microsoft s povećanjem vrijednosti od 3%, pa ga možete kupiti ako u kasici prasici skupite 61,15 milijardi dolara.
Što se Samsunga tiče, on je narastao za solidnih 15 posto, pa se s 45,46 milijardi nalazi na 7 mjestu, odnosno iza tvrtke General Electric, te dva mjesta ispred McDonaldsa.
Mada se ne nalaze na Top 10 listi najvrjednijih brandova, Amazon i Facebook su ostvarili najveći rast na listi, pa je Amazon s 25 posto povećanja, odnosnu s vrijednošću od 29,47 milijardi stigao na 15. mjesto, dok je Facebook napredovao za čak 86%, pa se nalazi na 29. mjestu, s vrijednošću od 14,34 milijardi dolara, a kako stvari stoje, samo nebo mu je granica.
Izvor: Interbrand
Učitavam komentare ...