Nalazite se
Članak
Objavljeno: 24.05.2013. 12:56

Microsoft 

Kako će oblak poboljšati performanse Xboxa One

Microsoft je malo pojasnio sustav arhitekture u oblaku koja bi trebala pomagati GPU-ima i CPU-ima.

Kako će oblak poboljšati performanse Xboxa One

Tijekom predstavljanja nove konzole, Microsoft je spomenuo da će dodati 300.000 servera za Xbox Live, te ponuditi live streaming preko servisa u oblaku kako bi se pomoglo CPU i grafičkim procesorima, te poboljšalo performanse u igrama.

Microsoftov Matt Booty je u razgovoru za ArsTechnicu sada napokon pojasnio kako je to zamišljeno, odnosno kako će funkcionirati ova "oblačna pomoć" hardveru u izvođenju igara, što nam je djelovalo prilično čudno obzirom da nova Microsoftova konzola ima vrlo snažan hardver, pa nismo vidjeli razloge da bi se koristila poput Gaikai ili OnLive game-streaming servisa za koje se može koristiti najveći krš od računala, obzirom da se izvođenje igara odvija na serverskim računalima u podatkovnim centrima.

Booty to sada razjašnjava, rekavši kako će unaprijeđena cloud arhitektura ubrzati GPU ili CPU jezgre u zadaćama koje ne ovise o latenciji, poput "lightinga" ili "cloth dynamicsa" njihovim "predkalkuliranjem" prije nego što se pojave na sceni.

Kako bi to omogućio, Xbox One server u oblaku će osigurati 3 virtualna uređaja, kako kaže, "svakom Xboxu one koji se nađe u vašoj dnevnoj sobi". Također navodi kako će o developerima igara ovisiti kako upravljati tranzicijama između konzole i "pomoćne grafike" u oblaku, obzirom da će prvih nekoliko sekundi "lightinga" u novoj sceni započeti izvršavati konzola prije nego što ga preuzmu serveri.

To znači da će vam igre izgledati bolje ako ih igrate dok ste online, no Booty kaže kako ćete ih moći igrati i kada niste spojeni na Internet. "Igre će omogućiti inteligentno upravljanje tim značajkama", kaže Booty. 

Izvor ArsTechnica

Vezani sadržaji
Komentari

Učitavam komentare ...

Učitavam













       

*/-->