Nalazite se
Članak
Objavljeno: 20.01.2025. 16:04

LG 

Oglašivačka platforma za hotelske televizore

LG-jev Business Cloud dobiva DOOH Ads i Pro:Centric Stay, za raznolika B2B okruženja.

Oglašivačka platforma za hotelske televizore

LG će na sajmu Integrated Systems Europe ISE 2025 u Barceloni predstaviti unaprijeđenu verziju Business Clouda, internetske platforme koja pojednostavljuje upravljanje i rad s LG-jevim komercijalnim zaslonima i hotelskim televizorima.

Dizajnirana kako bi zadovoljila rastuće zahtjeve B2B klijenata, platforma sada nudi rješenje za oglašavanje DOOH Ads za digitalne zaslone, kao i Pro:Centric Stay za kratkoročne iznajmljivače.

LG-jev DOOH Ads pruža korisnicima jednostavno rješenje za oglašavanje na komercijalnim zaslonima. Korisnici mogu postaviti ključne parametre, poput regije, cijene i vrsta oglasa, a DOOH Ads automatski odabire odgovarajuće oglase za prikaz, čime se smanjuje potreba da tvrtke same pronalaze i osiguravaju oglašivače.

LG Business-Cloud ISE 2025

DOOH Ads koristi naprednu AI kameru za analizu podataka o gledateljima, poput spola, dobi i ponašanja, pružajući prilagođene oglase temeljene na ponašanju gledatelja, a također nudi analitička izvješća o očekivanoj učinkovitosti tih oglasa.

LG-jev Business Cloud također uvodi Pro:Centric Stay, novo rješenje kreirano posebno za kratkoročne iznajmljivače. Pro:Centric Stay nadopunjuje postojeći niz softverskih rješenja dostupnih na platformi, uključujući SuperSign Cloud za upravljanje sadržajem na digitalnim zaslonima, Pro:Centric Cloud za hotelske televizore i ConnectedCare.

Prilagođeni raznolikim B2B okruženjima, ovi inovativni alati omogućuju veću učinkovitost i fleksibilnost u upravljanju digitalnim zaslonima.

Vezani sadržaji
Ključne riječi LG
Komentari

Učitavam komentare ...

Učitavam













       

*/-->