eCommawards 2023
Proglašeni najbolji web shopovi u Hrvatskoj
eCommAwards se prvi put održao kao ekskluzivan događaj izdvojen iz godišnje CRO Commerce konferencije.
Hrvatski webshop godine je bima-shop.hr, prema ocjenama stručnog žirija ovogodišnjeg ekskluzivnog događaja eCommAwards powered by Ooblee, u organizaciji udruge eCommerce Hrvatska. Stručni žiri ocjenjivao je 74 webshopova u šest kategorija – Korisničko iskustvo (UX), Optimizacija za tražilice (SEO), Pravna usklađenost (Legal), Analitika (Analytics), Sadržaj i marketing (Content) te Putovanje kupaca (Buyer's Journey).
Dodjela nagrada eCommAwards okupila je preko 100 ljudi na svom petom izdanju, a prvi se put održala kao ekskluzivan događaj izdvojen iz godišnje CRO Commerce konferencije.
„Prije mjesec dana webshop bima-shop.hr proslavio je deset godina od svoje prve narudžbe. Tada je eCommerce u Hrvatskoj bio tek na početku. Bilo je potrebno puno truda i ulaganja, a nagrada udruge eCommerce nam je dodatan vjetar u leđa“, rekla je voditeljica Bima Hrvatska Marijeta Kuten Soldo koja je preuzela nagradu.
Pandin brlog je pobjednik kategorije Content (sadržaj i marketing), a nagradu je primila voditeljica trgovine Maja Klanjčić. Među favoritima su bili Lesnina, Mobis, Bio Bio, namjestaj.hr, Marjan voće, Polleo Sport, Rox Beauty i Tvornica zdrave hrane.
Namjestaj.hr je pobjednik kategorije UX (korisničko iskustvo), a finalisti su bili Polleo Sport, Pevex, Pismo reklam, Ljekarne Prima Farmacia, Europa 92, Exterim, Bijela tehnika, Bima Shop i Centar tehnika.
Volim ljuto je pobjednik kategorije SEO (optimizacija za tražilice), a nagradu je preuzeo vlasnik Goran Vrabec. Među finalistima u toj kategoriji bili su webshopovi Lesnine, Marjan voće, Tvornice zdrave hrane, Bima Shopa, Ljekarne Prima Farmacia, Polleo Sporta, Emmezete, Malla i Mobisa.
Pevex je pobjednik kategorije Buyer's journey (putovanje kupaca).. Žiri je izdvojio devet webshopova koji su se istaknuli u toj kategoriji – Bima Shop, Best shop, Mall, Auro Domus, Tvornica zdrave hrane, Emmezeta, Centar tehnike, Žuti klik i Bačelić.
Auro Domu je pobjednik kategorije Analytics (analitika), a nagradu je primio izvršni direktor marketinga Davor Žic. Među top 10 bili su i Lesnina, Cewe, Mobis, Emmezeta, Medic Pro, Igračke Denis, Brands and Trends, Woolf i Žuti klik.
U kategoriji Legal (pravna usklađenost) pobjednik je četvrtu godinu zaredom Lesnina, a nagradu ja preuzela Suzana Martić. Finalisti u toj kategoriji bili su Bima Shop, Bačelić, Instrukcije za sve, Volim ljuto, Polleo Sport, Romobilia, Ljekarne Prima Farmacia, Bukal i Fitzone. Kako hrvatski webshopovi stoje u usporedbi sa stranom konkurenciju
Predstavnici pobjedničkih webshopova dotaknuli se u panel raspravi ključnih faktora kojima su se vodili u rastu i razvoju svog webshopa – osim što im je udruga eCommerce pomogla kroz edukacije i savjete, također prate trendove na tržištu, konkurenciju i konstantno se educiraju.
Stručni žiri činili su Aron Stanić (UX), Marko Pačar (SEO), Dario Begonja (Sadržaj i marketing), Goran Blagus (Buyer's Journey), Dijana Kladar (Legal) i Robert Petković (Analytics).
'Hrvatski webshopovi dobro stoje u usporedbi sa stranim webshopovima, informativni su, korisni, imaju dobre vizuale i trebamo biti ponosni na naše eCommerce tržište koje konstantno raste. Preporučujem webshopovima da se prijave na eCommAwards jer stručnjaci u industriji analiziraju webshop u nekoliko kategorija te se tako dobivaju vrijedne povratne informacije, korisne za njegov rast i razvoj na konkurentnom tržištu', poručio je Goran Blagus, a podršku događanju i sve bolju poziciju hrvatskog eCommercea istaknuli su i ostali članovi žirija.
Učitavam komentare ...