Activision Blizzard
Activision Blizzard dovodi sve franšize igara na telefone
Nakon što je zaradio lijepe novce na Call of Duty Mobile, poznati izdavač želi sve svoje najpoznatije franšize dovesti na mobilno tržište.
Activision Blizzard je ostvario velike prihode od igre Call of Duty: Mobile koju je izdao prošle godine u suradnji s developerom TiMi Studios koji se nalazi u vlasništvu kineskog Tencenta, pa sada istu recepturu želi provesti i na svim svojim najpoznatijim franšizama igara.
Tijekom obraćanja investitorima, predsjednik Activision Blizzarda i COO Daniel Alegre, otkrio je planove da sve svoje franšize u predstojećim godinama dovede široj publici, u čemu će najveću ulogu imati proširenje na mobilno tržište.
"Moramo osigurati da dovedemo naše franšize na milijarde mobilnih uređaja koji su trenutno dostupni. To nam je daleko najveća prilika i suvislo ulažemo da bismo to iskoristili i s vremenom doveli sve svoje franšize na mobitele. To je stvarno, jako važno za nas.", navodi Alegre, koji svoje riječi podupire podacima da je Call of Duty: Mobile nedavno prešao 300 milijuna preuzimanja u samo jednoj godini od izdavanja.
Za sada je poznato da Activision Blizzard već radi na dva nova naslova Diablo Immortal i Crash: On The Run, koji će bit izdani iduće godine, a na mobilne uređaje bi trebale stići i druge popularne franšize, uključujući Overwatch i StarCraft. Postoji mogućnost da jednog dana lansiraju i mobilnu verziju još jedne zlatne koke - World of Warcraft.
U samo tri mjeseca između srpnja i rujna ove godine, Activision Blizzard je zaradio oko 660 milijuna dolara od mobilnih igara, 515 milijuna od igara za PC i 695 milijuna od konzolaških igara.
Učitavam komentare ...