COS
Galerija: Hi-Tech sjedala za Airbus A380
Apsolvent dizajna Airbusu ponudio koncept "živih sjedala" za Airbus A380 zrakoplov.

Pred njemačkim studentom Janom Meissnerom će biti blistava budućnost ukoliko Airbus prihvati njegov koncept sjedala za Airbus A380 koji je razvio za svoj diplomski rad.
Svatko tko je letio zrakoplovima u ekonomskoj klasi, zna kakav je osjećaj biti stisnut na svojem sjedalu koje se ne razlikuje previše od autobusnih, što je posebice nezgodno pri dugim interkontinentalnim letovima u prenatrpanim zrakoplovima, u kojima se ekonomski prijevoz može usporediti s uvjetima unutar konzerve sardina.
Student dizajna Jan Meissner je stoga zaključio kako je došlo krajnje vrijeme da se ekonomska klasa u zrakoplovima osuvremeni prema današnjim tehnološkim standardima.
Njegov koncept pod nazivom COS (Cabin Space Concept), namijenjen je uređenju prostora Airbusa A380, a sastoji se od pametnih sjedala koja mogu mijenjati svoje oblike i veličine, interaktivnih ekrana upravljanih gestualnim kontrolama, te općoj iskorištenosti prostora, koja između ostaloga omogućuje parovima da spoje svoja sjedala u jedno i uživaju zagrljeni u dugotrajnom letu.
Čitava površina naslona sjedala može se pretvoriti u panoramski "prozor" na kojem se prikazuje slika koja se streama s kamera izvan zrakoplova, a putnik si može na taj ekran postavljati i bilo kakve druge sadržaje, koristiti ih za slanje e-maila ili uspostavljanje telefonskih i video poziva.
Jedna od glavnih značajki je korištenje pametnih materijala i tkanina u izradi sjedala, koja se mogu prilagođavati oblikom prema tijelu, željama i namjeni, pa ih putnici mogu preoblikovati za udobno sjedenje, spavanje, konzumiranje hrane i druge potrebe na brojne načine, a sve to neće imati utjecaj na udobnost drugih putnika.
Upravo stoga ih Meissner naziva "živim sjedalima", a dodatna zanimljivost je u tome što putnik postavke sjedala nakon prilagođavanja može pohraniti u svoj profil koji potom može učitati kada god se nađe u zrakoplovu koji je opremljen COS sustavom.
Izvor: MKH Incom
Učitavam komentare ...