Nalazite se
  • Pop Tech
  • Sony radi nožne VR i AR kontrolere za PS5
Članak
Objavljeno: 25.12.2023. 18:43

Sony 

Sony radi nožne VR i AR kontrolere za PS5

Novi Sonyev patent prikazuje nožne kontrolere koji će vam još više povećati mogućnosti upravljanja u VR i AR igrama.

Sony radi nožne VR i AR kontrolere za PS5

Nakon što je izdao PSVR 2 VR headset i Access kontroler za invalidne osobe, Sony želi svoj komplet dodatne opreme za PS5 konzolu proširiti novim vrstama kontrolera, a kako se čini sada ih radi za naša stopala.

U patentnom zahtjevu koji je predao, Sony opisuje dvije nove vrste nožnih kontrolera koji će vam omogućiti da šećete u virtualnim prostorima igara bez da ustajete iz stolca.

Jedan koristi loptu (ili dvije) koje okrećete stopalima kako biste se kretali u VR svijetu, dok drugi ima površinu osjetljivu na dodir za upravljanje nogama.

"Virtualna stvarnost (VR) i proširena stvarnost (AR) postaju sve popularniji medij za kućnu zabavu. VR i AR kontrola trenutno je ograničena na kontrolu kretanja u prostoriji ili kontrolu tijekom sjedenja. Kontrola kretanja ograničena je veličinom korisnikove sobe i stoga korisnici u malim sobama ne mogu u potpunosti iskoristiti tu značajku, a programi/igre imaju čvrsto ograničenje veličine područja te moraju koristiti trikove kako bi omogućili daljnje kretanje korisnika izvan ograničenja veličine prostora u kojem se nalazi.

Korisnik može kontrolirati kretanje u AR ili VR programu pomoću jednog ili više joysticka, tipki za usmjeravanje, ili ručnih kontrolera pokreta. Ovi upravljači ograničeni su držanjem u rukama korisnika ili rukovanjem prstima korisnika. Osim toga, u računalnim aplikacijama kontrola je općenito ograničena na ručne kontrolere za igre, miševe, tipkovnice i joystickove. Dok neke aplikacije kao što su trkaće igre i simulatori letenja mogu dopustiti upotrebu nožnih papučica, ovi su ulazi specifični za aplikaciju i ne mogu se koristiti za opću kontrolu aplikacije", navodi Sony u patentnom zahtjevu.

Iz tog razloga Sony razvija nožne kontrolere koji znatno nadmašuju pedale za trkaće/leteće igre, a prvi od njih je sustav s dvije lopte, dovoljno velike da ih korisnik može koristiti nogama. To funkcionira slično staromodnom PC trackballu, osim što se Sonyjevim uređajima upravlja nogama. Ovi kontroleri će imati tri ili više ležajeva unutar kućišta lopte što omogućuje glađu rotaciju. Jedinica za obradu u uređaju koristi jedan ili dva enkodera za svaku od dvije lopte, koji izračunavaju njezino rotacijsko kretanje koje se zatim koristi u igri.

Drugi nožni kontroler djeluje poput zdjele te uključuje ravnu dodirnu plohu koja može uključivati ​​zakrivljenu površinu osjetljivu na dodir dovoljno veliku da se njime može upravljati s obje noge. To će biti ili kapacitivna ili rezistivna površina osjetljiva na dodir.

Prema patentu, površina se također može upotrijebiti za detektiranje objekta koji se približava kapacitivnom nožnom upravljaču, koji zatim koristi krug okidača za određivanje određene razine izlaznog stanja. Oscilator određuje udaljenost između objekta i kontrolera i daje osjetljivost koja se koristi u igri.

Ovi upravljački uređaji sadržavat će CPU, memoriju, analogno-digitalne i digitalno-analogne pretvarače, regulatore napona i upravljanje napajanjem koje pomaže upravljaču da samostalno radi na izračunavanju kretanja, aproksimacije i položaja korisnika. Sony kaže da ove kontrolere može koristiti ugrađeni sustav, mobilni telefon, računalo, tablet, prijenosni sustav za igre, radna stanica, ili bilo koji drugi uređaj, što znači da neće biti ograničeni na PS5 konzole.

Zasad još nije poznato hoće li i kada Sony doista proizvesti i pustiti u prodaju ove kontrolere, no to će vjerojatno ovisiti o feedbacku beta testera koji će ih isprobavati, dakako ukoliko uopće dođu do faze radnih prototipa.

Iskreno rečeno, mi smo malo skeptični prema ovome, jer smo previše lijeni da bismo uz DualSense kontroler cupkali još i nožicama dok se igramo u tipičnoj konzolaškoj pozi - zavaljeni na kauču.   

Vezani sadržaji
Ključne riječi Sony
Komentari

Učitavam komentare ...

Učitavam













       

*/-->