Doomba
Usisivač vam radi levele za Doom
Dok Roomba čisti vašu kuću usput mapira prostor za izradu levela za legendarnu pucačinu.
Ukoliko ste kojim slučajem ispod bora pronašli robotski usisivač Roomba 980, osim za čišćenje vašeg doma moći ćete ga iskoristiti i za nešto potpuno neočekivano.
Iskusni veteran game developmenta Rich Whitehouse otkrio je da Roomba pomoću svojih senzora prikuplja vrlo detaljne podatke o okruženju kojim se kreće, a oni se mogu iskoristiti za izradu levela legendarne pucačine Doom, koja je već navršila 25 godina.
Sustav koji je Whitehouse prigodno nazvao Doomba, omogućuje vašem PC računalu detektiranje Roombe na lokalnoj mreži, nakon čega će započeti praćenje i prikupljanje podataka. Kada robot odradi svoj posao podaci se pohranjuju u datoteku koja se potom konvertira u Doom "wad", pluginom za Whitehouseovu aplikaciju za konverziju pod nazivom Noesis image/model conversion app.
Detaljne upute o korištenju Doombe i Noesis aplikacije možete pronaći na ovoj poveznici.
Učitavam komentare ...