Nalazite se
Članak
Objavljeno: 02.03.2020. 13:34

id Software 

DOOM Eternal može raditi na 1000 fps

Novi DOOM dolazi s novim id Tech 7 engineom koji je znatno jači u odnosu na id Tech 6.

DOOM Eternal može raditi na 1000 fps

Vjerojatno vam je poznato da 20. ožujka ove godine dolazi DOOM Eternal, najnoviji naslov iz najpoznatije franšize pucačkih igara koje se igraju iz prvog lica.

Uoči lansiranja igre id Software svako malo podiže "hype" nekim novim sličicama, trailerima i informacijama, a najnoviju nam otkriva glavni programer tvrtke Billy Khan.

Prema njegovim riječima, novi engine id Tech 7 koji pokreće Doom Eternal u stanju je pokretati igru do 1000 sličica u sekundi (fps), što je znatno više od iD Tech 6 enginea koji je mogao ići "samo" do 250 fps.

U današnje doba kada se za minimalno igranje većine naslova smatra 30 fps, a za ugodno 60 fps, dok za sve preko 100 fps morate imati opaki hardver, postavlja se pitanje možete li dobiti dodatnu "glatkoću" na 1.000 fps. Na žalost ne, jer na tržištu još ne postoji hardver koji bi mogao iskoristiti prednosti id-ovog "motora", no Khan kaže da je engine "future proof", što znači da ćete njegove mogućnosti moći koristiti kako će se pojavljivati novi hardver.

Teško nam je i zamisliti kako bi izgledalo igranje na 1.000 fps, no jedino si možemo zamisliti abnormalne količine objekata, likova, vozila, bilja, vremenskih nepogoda i blještavo-eksplozivnih efekata, a sve to na recimo 8K rezoluciji, pri čemu će igra kliziti glatko kao podmazana, ukoliko ćete recimo 2028. godine imati gaming hardver "srednje klase" i monitor koji će raditi na 240 ili više HZ. Za online igranje će vam trebati i veza budućnosti koja će sve te silne podatke moći streamati bez da cijelom gradu zablokira internet.

Do tada ovu Khanovu izjavu možete shvatiti samo kao marketinški potez kojim svim gamerima želi poručiti da će vam DOOM Eternal uz žestinu donijeti i brzinu. Ali mu moramo priznati da ovih 1.000 fps zvuči jako zgodno, pogotovo kad se stavi u naslov članka.

Vezani sadržaji
Komentari

Učitavam komentare ...

Učitavam













       

*/-->