Microsoft
DirectSR je nova DirectX inovacija
DirectSR je novi Microsoftov API dizajniran u suradnji s dobavljačima GPU-a kako bi se omogućila integracija Super Resolutiona u sljedeću generaciju igara.
Microsoft je u svojem blogu objavio da je razvio novi API za pojednostavljenje superrezolucijskog kodiranja u PC igrama. Tvrtkin DirectSR, razvijen u suradnji s hardverskim partnerima Nvidijom, AMD-om i Intelom, omogućit će developerima jednostanije povećanje rezolucije u igrama na njihovim grafičkim čipovima i karticama.
Ovaj API omogućuje Super Resolution na proizvodima više dobavljača putem zajedničkog skupa ulaza i izlaza, dopuštajući aktiviranje raznih rješenja za povećanje razlučivosti, uključujući NVIDIA DLSS Super Resolution, AMD FidelityFX Super Resolution i Intel X e SS.
DirectSR će uskoro biti dostupan u Agility SDK-u, što će programerima omogućiti da ga testiraju i daju povratne informacije.
Microsoft kaže da je sljedeći u fokusu njegov API za radne grafove koji pokreće Shader Model 6.8. "Zamislite GPU koji samostalno upravlja svojim radom, otvarajući novu eru performansi i učinkovitosti. Ova funkcionalnost nudi razvojnim programerima nove alate za pristup radnim opterećenjima GPU-a na revolucionarne načine, a mi smo oduševljeni što Work Graphs prednjači", navodi Microsoft i poziva zainteresirane developere na sastanke koji će se održati na GDC 2024 događanju u San Franciscu od 18. do 22. ožujka 2024, pod nazivima: DirectX State of the Union i Advanced Graphics Summit: GPU Work Graphs.
Učitavam komentare ...